Išrūgų kokteilis svorio metimui

išrūgų kokteilis svorio metimui

Jei lankaisi sporto salėje, tikriausiai nugirdai, kaip vaikinai prie išrūgų kokteilis svorio metimui kalba apie baltyminius kokteilius. Baltymų milteliai, suplakti su pienu ar vandeniu kaip kokteilis ar panaudoti maisto receptuose — vis labiau populiarėja kaip maistinis papildas.

Baltymų miltelius  įsigyti galite kiekvienoje papildų sportui parduotuvėje ar tiesiog internetu. Daugelyje šių parduotuvių netgi išrūgų kokteilis svorio metimui iš anksto sumaišytus, paruoštus vartoti baltymų kokteilius.

Author - Comments 0 Geriausi baltymų milteliai svorio netekimui. Jei norite numesti svorio, jums reikia valgyti mažiau kalorijų ir naudotis daugiau. Jei kada nors buvote mityboje, žinote, kaip sunku tai padaryti. Jūsų kūnas priešinasi svorio netekimui ir siunčia visus hormonus, kad galėtumėte daugiau valgyti, kad galėtų išlaikyti normalų svorį. Spauskite čia Norėdami pirkti svorio padidėjimas papildas Išrūgų baltyminiai milteliai Išrūgų viršūnės masė-priesvoris papildai nes tai svarbiausios stumti baltymų sintezę.

Bet ar baltymų milteliai skirti tik kultūristams, ar kasdien lengvai sportuojantys gaus iš jų naudos? Kas yra baltymų milteliai? Baltymų milteliai būna įvairių formų. Trys dažniausios  jų yra išrūgų, sojų ir kazeino baltymai. Išrūgų baltymas yra naudojamas dažniausiaines tai yra vandenyje tirpus pieno baltymas.

Jis yra pilnai sudarytas baltymas, todėl jis pranašesnis už kitus išrūgų baltymuose yra visos devynios aminorūgštys, reikalingos žmogaus mitybos poreikiams. Žmonės, esantys veganais, gali naudoti sojos numušta numesti svorio scena. Šių baltymų  skonis gali būti nelabai malonus ir jie netirpsta vandenyje.

Skirtingų gamintojų baltymų miltelių kainos  gali labai skirtis.

BodyFood’as

Eiliniam sportuojančiam, kuris treniruočių metu neturi konkretaus tikslo, kaina nėra tokia svarbi. Taigi, jei ketinate juos naudoti, jūs galite gauti beveik tokią pačią naudą iš pigesnių ir labiau parduodamų baltymų.

Konkrečiomis aplinkybėmis, baltymų milteliai gali būti naudingi. Tai lengvai gaunamas ir patogusaukštos kokybės baltymų šaltinis. Tačiau nepamirškite: dauguma žmonių, net ir sportininkai, gali gauti viską, ką teikia baltyminiai miteliaivalgant liesus baltymų šaltinius, pavyzdžiui, mėsą, žuvį, vištą ir pieno produktus. Baltyminiai kokteiliai Taigi, kada galėtumėte juos naudoti? Yra keletas priežasčių, kodėl paprastas sportininkas nori turėti daugiau baltymų savo dietoje : Kai augi.

Svorio mažinimo taisyklės

Jaunuoliui reikia daugiau baltymų, kad jis galėtų treniruotis, nes jo kūnas vis auga ir apskritai naudoja daugiau baltymų. Kai pradedate trenruočių programą. Jei jūs pradėjote treniruotis ir  bandote auginti raumenis, jums reikės daugiau baltymų nei paprastai.

Kai stiprinate treniruotes. Jei paprastai dirbate pusvalandį, keletą kartų per savaitę, bet dabar nusprendžiate treniruotis pusmaratonui, jūsų organizmui reikės daugiau baltymų.

Kai atsigauni po traumų. Sportininkams su sporto traumomis dažnai reikia daugiau baltymų, kad padėtų jiems pasveikti.

Baltyminiai Kokteiliai

Jei esi veganas. Žmonės, siekiantys veganiško ar vegetariško gyvenimo būdo, pašalina daugybę baltymų šaltinių išrūgų kokteilis svorio metimui savo dietos, įskaitant mėsą, viščiuką ir žuvį, o kartais ir pieną bei kiaušinius.

Visa tai yra pagrįstos priežastys, pabandyti gauti daugiau baltymų savo mityboje.

Aš paėmė adderall numesti svorio

Baltymų milteliaibaltyminiai kokteiliai yra vienas iš būdų tai padaryti. Tačiau yra įspėjimas.

Kas yra baltymų kokteilis? Yra daug klaidingų nuomonių apie baltymų kokteilius.

Šiems tikslams pasiekti nereikia vartoti didelio kiekio tokio baltymo. Raumenims auginti reikia papildomų gramų baltymų per dieną vienam kilogramui masės. Baltymų kokteiliai tam puikiai padeda. Tai tikrai ne tiek daug. Kai kuriuose iš šių miltelių yra 80 gramų baltymų vienoje porcijoje.

geriausi batonėliai riebalų nuostoliams prarasti 2 procentus kūno riebalų per savaitę

Jums to nereikia. Visą perteklių būtina padidinti riebalų degintojas išrūgų kokteilis svorio metimui mėgina suskaidyti energijai.

Kontaktinė informacija

Taip pat per daug baltymų apsunkina jūsų išrūgų kokteilis svorio metimui ir kepenis. Baltymų skaičiuoklė Taigi, ar jūs galite atsakyti, ar jau naudojate pakankamai baltymų? Toliau pateikiamos dienos rekomendacijos yra gautos iš Amerikos sporto medicinos koledžo ir Mitybos ir dietologijos akademijos: Vidutiniškai suaugusiam žmogui reikia 0,8 gramų baltymų vienam kilogramui kūno masės per dieną.

Mityba sportuojant: masės auginimo ir svorio metimo dieta Mityba sportuojant: masės auginimo ir svorio metimo dieta Mityba sportuojant: masės auginimo ir svorio metimo dieta 4. Reikėtų išskirti dvi pagrindines dietų grupes: raumenų masės auginimo dieta, bei lieknėjimo, riebalų deginimo ar svorio metimo dietos. Mityba sportuojant Kaip teisingai maitintis, susidaryti mitybos planą, kad išrūgų kokteilis svorio metimui maksimalų dietos efektą? Būtina žinoti keletą esminių dalykų, — taisyklingai mitybai būtinos pagrindinės maistinės medžiagos: baltymai, angliavandeniai ir riebalai, kurios turi būti derinamos tam tikru santykiu, kad dieta būtų veiksminga. Taipogi reikia turėti omeny, kad baltymai ir angliavandeniai būna greitai arba lėtai pasisavinami, — pagal šį požymį skiriasi jų vartojimo laikas paros bėgyje.

Tiems, kurie užsiima lengvaja atletika, reikia 1,1 — 1,4 gramų baltymų  kiekvienam kilogramui kūno masės. Rungtiniaujantiems sportininkams reikia nuo 1,2 iki 1,4 gramo, o tiems, kurie dalyvauja didelės ištvermės reikalaujamose rungtyse, gali prireikti iki 2,0 g kilogramui svorio.

Sportininkams, auginantiems raumenų masę, reikia 1,0 gramų kilogramui svorio per dieną.

išrūgų kokteilis svorio metimui

Tarkime, kad esate suaugęs sportininkas, kuris nori auginti raumenų masę, ir jūs sveriate apie 75 kilogramus. Daugiausia baltymų, kurių reikia per dieną, yra gramų. Tai skamba kaip daug. Bet vienas gramų mėsainis turi 30 gramų baltymų, gramų tuno turi 40 gramų, o 30 gramų Čederio sūryje — 7 gramai baltymų.

Mityba sportuojant: masės auginimo ir svorio metimo dieta

Pastaba paaugliams sportininkams Baltymai svarbūs ir jauniems sportininkams. Vidutiniam paaugliui kiekvieną dieną reikalingas 0,1 gramų baltymų vienam kilogramui kūno masės. Paaugliams sportininkams reikia daugiau — nuo 1,1 iki 1,8 gramo kilogramui masės per dieną. Tačiau perspėjame paauglius, vartojančius baltymų papildus. Per daug baltymų gali perdaug apkrauti inkstus.

Taip pat gali prisidėti prie dehidratacijos.

išrūgų kokteilis svorio metimui svorio nedaryti ir nereikia

Galbūt jus domina