Kaip lieknėti apatinę nugaros dalį

10 būdų kovoti su nugaros skausmu

saugus svorio metimas 6 savaites 3 mėnesiai norint pamatyti svorio metimo rezultatus

Dar geriau — tokie pratimai veikia ir kaip prevencinė priemonė. Pateikiame 7 pratimus, kuriuos darydami kasdien vos po 7 minutes išspręsite problemą, kuomet skauda kaip lieknėti apatinę nugaros dalį nugaros dalį. Visos nugaros tempimas Rankomis įsitverkite stabilaus objekto — tai gali būti stalo ar sofos kraštas.

kaip lieknėti apatinę nugaros dalį

Atbulomis dėkite kelis žingsnius kol pasilenksite 90° kampu, o nugara bus lygiagreti grindims. Spustelėkite sėdmenis aukštyn, kol pajusite tempimą apatinėje nugaros dalyje.

Šiuo metu vyrauja vienas pavojingiausių kancerogenų: patys to nežinodami skatiname vėžį   Nugaros skausmas yra dažnai pasitaikanti problema.

Giliai kvėpuodami išlaikykite šią pozą 15 sekundžių. Paleiskite rankas, atsipalaiduokite ir pakartokite pratimą iš naujo. Apatinės nugaros dalies tempimas katės poza Atsiklaupkite ant kelių, delnus padėkite tiesiai po pečiais, o keliai turi būti tiesiai po klubais.

Patarė, kaip veiksmingai atsikratyti riebalų nuo juosmens Shutterstock Per trumpą laiką iš apvalaus žmogaus negalima padaryti liekno, tačiau per 14 dienų atsikratyti pilvo — tikrai realu. Tereikia laikytis kelių taisyklių. Daugelis dailiosios lyties atstovių ne iš nuogirdų, o iš savo asmeninės patirties puikiai žino, kaip lengvai ant pilvuko ima augti nereikalingas riebalų sluoksnis, ir kaip sunku jo atsikratyti. Ką daryti, jeigu iki svarbaus įvykio arba atostogų liko visai nedaug laiko, o pilvukas tiesiog šviečia kaip lieknėti apatinę nugaros dalį drabužius ir gadina visą vaizdą?

Ištieskite nugarą, kilstelėkite galvą ir nukreipkite žvilgsnį priešais save. Giliai įkvėpdami nuleiskite nugarą kaip mesti svorį ant apatinio pilvo, tuomet ramiai kvėpuodami išlaikykite šią pozą sekundžių.

Nugaros skausmas. Kaip išvengti ir sumažinti nugaros skausmus?

Giliai iškvėpdami nuleiskite galvą ir išrieskite nugarą aukštyn — šią padėtį taip pat išlaikykite sekundžių. Tempimas pritraukiant kelius prie krūtinės shutterstock.

kaip lieknėti apatinę nugaros dalį asmeninės svorio metimo istorijos

Atsigulkite ant nugaros, pritraukite sulenktą koją prie krūtinės, rankomis suimkite blauzdą. Pagulėkite taip 20 sekundžių ir kartokite su kita koja.

Nugaros skausmai: tempimo pratimai nugaros skausmui mažinti

Iš viso pratimą atlikite kartus. Stuburo tempimas Atsigulkite ant nugaros, kojos suglaustos.

  • 7 tempimo pratimai per 7 minutes sumažins nugaros skausmą - vilkaviskietis.lt
  • Svorio genimo al

Ištieskite dešinę ranką į šoną, delnu į grindis. Kairę ranką padėkite ant pilvo.

Sulenkite ir pritraukite prie savęs kojas, šlaunys su juosmeniu turėtų sudaryti 90° kampą. Tuomet lėtai sukite kojas į kairę tiek toli, kiek galite.

Nuorodos kopijavimas

Tokioje padėtyje pabūkite maždaug 20 sekundžių. Pakartokite pratimą į kitą pusę. Užpakalinės šlaunies dalies tempimas Įsitempus pakinklinėms sausgyslėms juosmeninė stuburo dalis palinksta į priekį, todėl papildomai apkraunama nugara. Dėl šios priežasties atsirandusius skausmus sumažins šis tempimo pratimas: atsigulkite ant nugaros, rankomis suimkite dešinės kojos šlaunį ir kelkite koją, kol pajausite tempimą.

kaip lieknėti apatinę nugaros dalį mėgėjai numesti svorio

Pabūkite šioje padėtyje 20 sekundžių. Pratimą pakartokite kaire koja.

7 tempimo pratimai per 7 minutes sumažins nugaros skausmą

Klubo lenkiamųjų raumenų tempimas shutterstock. Lenkite priekyje padėtos kojos kelį kol šlaunis prilies blauzdą ir pajusite tempimą. Palaikykite sekundžių ir pakartokite pratimą priklupę ant kito kelio. Keturgalvio šlaunies raumens tempimas Keturgalviai šlaunies raumenys jungiasi su apatine nugaros dalimi, todėl juos atpalaiduodami sumažinsite įtampą, kuri sukelia nugaros skausmą.

10 būdų kovoti su nugaros skausmu

Atsigulkite ant dešinio šono, galvą paremkite kaire ranka. Kita ranka suimkite sulenktą dešinę koją už blauzdos ir pritraukite ją kiek galite link nugaros.

kaip lieknėti apatinę nugaros dalį

Pajutę tempimą, išlaikykite pozą dar 20 sekundžių. Atlikite pratimą ir atsigulę ant kito šono. Mankštintis ypač svarbu mažiau fiziškai aktyviems ar nuolat sėdimą darbą dirbantiems žmonėms.

  • Svorio netekimas Florence al
  • Svorio metimo patarimai

Šie tempimo pratimai neatims daug laiko ir jėgų, bet reguliariai atliekami pagerins savijautą. O gal jau esate tai išbandę ir galite pasidalinti savo patirtimi su kaip lieknėti apatinę nugaros dalį

Galbūt jus domina