Kaip mesti svorį metabolizmo būdu

kaip mesti svorį metabolizmo būdu

kaip mesti svorį metabolizmo būdu

Paruoškite organizmą gynybai: produktai, kuriais verta pasirūpinti 10 būdų paspartinti metabolizmą Metabolizmo spartinimas — šventasis Gralis norintiems numesti svorio, kuris priklauso nuo kelių svarbių faktorių: vieni žmonės tiesiog gimsta su greitesniu metabolizmu nei kiti, pavyzdžiui, vyrai kalorijas degina greičiau nei moterys, o įžengus į penktą dešimtį, šie procesai visiems pamažu lėtėja. Nors amžiaus, lyties ar genų valdyti negalima, pateikiame dešimt būdų metabolizmui pagerinti.

Auginkite raumenis Organizmas nuolat degina kalorijas — net ir nieko neveikiant, o raumeningi žmonės jų sudegina gerokai daugiau.

Kaip psichologiškai nusiteikti mesti svorį

Kiekvienas kilogramas raumenų vien gyvybei kaip mesti svorį metabolizmo būdu sunaudoja apie 15 kalorijų per dieną, o riebalai sunaudoja tris kartus mažiau energijos. Ilgalaikėje perspektyvoje tai tikrai nemaži skirtumai. Suintensyvinkite treniruotes Aerobikos treniruotės pagreitina metabolizmą ne tik jų metu, bet ir po užsiėmimo.

kaip valgyti, kad būtų kuo mažiau riebalų

Svarbiausia — daugiau paprakaituoti, kadangi labai intensyvios treniruotės metabolizmą ramybės būsenoje paspartina daug stipriau nei vangios. Naudingiausia atliekamus pratimus daryti greičiau, juos atlikti ilgiau, taip pat — reguliarius pasivaikščiojimus papildyti bėgimais. Papildykite vandens atsargas Organizmui vanduo reikalingas tam, kad galėtų apdoroti kalorijas — net ir esant nedidelei kūno dehidratacijai, metabolizmas lėtėja.

Tyrimas parodė, kad suaugusieji, gėrę bent po 8 stiklines vandens per dieną, kalorijas degino greičiau už gėrusius tik po 4 stiklines.

Reikiamą skysčių pusiausvyrą išlaikysite išgerdami po stiklinę vandens prieš kiekvieną valgymą ar užkandžiavimą. Taip pat naudinga kaip mesti svorį metabolizmo būdu rinktis vaisius ir daržoves, turinčius savyje daug vandens.

kaip mesti svorį metabolizmo būdu kaip numesti svorio imtynininkams

Užkandžiaukite Dažnesnis valgymas gali padėti mesti svorį, nes darant ilgesnes pertraukas tarp pagrindinių valgymų, metabolizmas lėtėja. Valgant mažomis porcijomis arba užkandžiaujant palaikomas nuolatinis metabolizmo lygis, tad ir kalorijų sudeginama daugiau. Taip pat, keletas mokslinių darbų įrodė, kad reguliariai užkandžiaujant, maisto suvalgoma mažiau. Paaštrinkite maistą Aštriame rūkymas riebalų nuostoliai yra natūralių cheminių medžiagų, pagreitinančių metabolizmą, tad gamindami valgį, įberkite šaukštelį maltų raudonų ar žalių čili pipirų.

Yra begalės būtų greitai numesti svorį. Deja, daugelis privers Jus jaustis alkanomis ir nelaimingomis. Jei neturi geležinės valios — alkis privers labai greitai nuleisti rankas.

Efektas nėra ilgalaikis, tačiau dažnai valgant aštriai, galima pasiekti pastebimos naudos. Valgykite daugiau baltymų Vartojant baltymų turinčio maisto, organizmas sudegina daugiau kalorijų nei valgant angliavandenius ar riebalus.

Nuorodos kopijavimas

Subalansuotai mitybai pakeiskite dalį angliavandenių liesais, baltymų gausiais patiekalais, kurie suteiks energijos ir paspartins metabolizmą. Tam geriausiai tiks jautiena, kalakutiena, žuvis, vištiena, tofu, riešutai, pupelės, kiaušiniai ir neriebaus pieno produktai. Gerkite juodos kavos Jei geriate kavą, tikriausiai vertinate jos suteikiamą energiją ir koncentracijos pagerinimą. Šis gėrimas taip pat pagreitina metabolizmą, o kofeinas mažina nuovargį ir net padidina ištvermę treniruočių metu.

Atsigaukite su žaliąja arbata Gerdami žaliąją arba ulongo arbatą, apjungiate kofeino ir katechinų teikiamą naudą, pagreitindami metabolizmą porai valandų.

geriausia avižų valgyti svorio svorio netekimas dx

Tyrimas atskleidė, kad išgeriant 2—4 puodelius šių arbatų, vidutiniškai intensyvios treniruotės metu sudeginama 17 proc. Venkite ribojančių dietų Ribojančios dietos — tokios, kurių besilaikydami suvartojate mažiau nei 1 jei esate moteris ar 1 jei esate vyras kalorijų per dieną — nėra veiksmingos tikintis, kad metabolizmas paspartės.

6 patarimai, kaip pagreitinti medžiagų apykaitą ir ištirpdyti riebalus

Šios dietos gali padėti numesti svorio, tačiau kaip mesti svorį metabolizmo būdu bus padaryta sveikos mitybos sąskaita. Be to, jos gali atsisukti prieš jus — tokios dietos mažina raumenų masę, metabolizmo greitį, todėl galiausiai organizmas sudegins mažiau kalorijų bei didins kūno masę sparčiau nei iki dietos.

skubėti svorio studija slaugos intervencijos svorio metimui

Produktai, susiję su šiuo straipsniu Energetinė vertė, kcal.

Galbūt jus domina