Kaip numesti svorio maitinant dvynukus

Kaip prarasti svorio po gimdymo, pagrindiniai principai

Problemos Nėštumo metu kiekviena moteris gauna svorį, nedaugelis sugeba valdyti papildomų svarų rinkinį. Žinoma, gimęs vaikas, jauna motina laukia, kol sugrįš į savo ankstesnę formą, ir po gimdymo galės greitai numesti svorio.

Tačiau praktiškai viskas nėra taip paprasta, ypač jei moteris maitina krūtimi. Yra daug būdų, kaip numesti svorį. Ypač populiarios yra įvairios dietos.

Tačiau po kaip numesti svorio maitinant dvynukus gimimo pagrindinė užduotis kaip numesti svorio maitinant dvynukus jaunoji motina - rūpintis savo sveikata. Todėl, atsižvelgiant į žindymo svarbą, sunku suderinti motinystę ir svorio netekimą.

Jo dėka jaunoji motina ir toliau yra viena su kaip numesti svorio maitinant dvynukus. Bendras svorio padidėjimas nėštumo metu sudaro vaiko svorį, placentos, gimdos ir amniono skysčio svorį - iš viso šis skaičius svyruoja nuo 10 kg.

Visa kita - papildomas svoris, kurį patyrė motina. Prarasti svorio po gimdymo nėra lengva užduotis, tačiau tai įmanoma. Kas nutinka moters organizmui po gimdymo?

sveikatos būklės, dėl kurių jūs prarandate svorį 52 metai ir negali mesti svorio

Gimimas baigėsi, ilgai lauktas kūdikis rankose, o jaunoji motina pradeda galvoti, kaip greitai numesti svorio po gimdymo.

Paprastai kiekviena moteris nėštumo metu turėtų gauti ne daugiau kaip 12 kg.

Nuorodos kopijavimas

Iš jų ji fiziologiškai atsikrato nuo vaiko ir per pirmąsias savaites po gimdymo. Tai idealus. Tiesą sakant, daugumai moterų skaičiai išeina iš 20 kg skalės.

Dėl šio padidėjimo svorio netekimas po gimdymo tampa sudėtingu procesu, ypač jei netinkamai kreipiatės į kaip numesti svorio maitinant dvynukus. Kodėl nėščia motina negali prarasti svorio po gimdymo? Šiuo atveju dauguma moterų nustoja kontroliuoti savo mitybą ir atsipalaiduoti. Po gimdymo jaunai motinai atsiranda naujų rūpesčių, rūpinimasis naujagimiu yra sunkus darbas, ir jei nėra nė vieno, kuris jai padėtų, kaupiasi nuovargis. Moteris stengiasi praleisti daugiau laiko namuose, kad galėtų viską iš kaip numesti svorio maitinant dvynukus.

Dėl to jis juda mažiau, retiau atvirame ore, todėl energija, kurią ji gauna su maistu, nėra visiškai suvartojama. Taigi po gimdymo jaunoji motina gali ne tik atgauti prarastą formą, bet ir gauti naujų svarų.

Panašūs straipsniai

Genetika yra atsakinga už figūros tipą, o jei šeima turi kraujo giminaičius, yra polinkis į išsamumą, tada šis aspektas taip pat kaip numesti svorio maitinant dvynukus turėti įtakos jaunos mamos figūrai. Tendencija priaugti svorio beveik visada pasireiškia nėštumo ir žindymo laikotarpiu. Statistikos duomenimis, apie 20 kaip numesti svorio maitinant dvynukus.

Jaunų moterų, iš kurių pusė nepasiekė 30 metų, kenčia kaip numesti svorio maitinant dvynukus antsvorio ir problemų, susijusių su pilnumu. Kodėl po gimdymo kai kurios moterys praranda svorį ir, nepaisant vaiko gimimo, lieka nedidelės, o kitos yra priverstos ilgą laiką kovoti su antsvoriu? Paslaptis yra paprasta - organizmas turi išleisti tiek kaip numesti svorio maitinant dvynukus kalorijų, kiek jis gauna, ir ši pusiausvyra tiesiogiai priklauso nuo daugelio veiksnių.

Kaip prarasti svorio po gimdymo, pagrindiniai principai - Problemos

Jei moteris degina visas kalorijas, kurias ji sunaudojo per dieną, tada problema, kaip prarasti svorį po gimdymo maitinant krūtimi, greičiausiai nebus.

Bet jei vartojate daugiau nei procesas, energijos perteklius sąmoningai virsta riebalais. Sureguliuokite deginamųjų kalorijų pusiausvyrą ir gali būti, o jei tendencija įgyti papildomų svarų, tai turėtų būti daroma kuo greičiau.

Jei moteris nėštumo metu įgijo daugiau kaip 12 kg, o šis svoris išlieka ilgiau nei 6 mėnesius po vaiko gimimo, kyla ilgalaikio nutukimo pavojus.

Problema auga kaip sniego gniūžtė, ir netrukus ji gali patekti į endokrininės sistemos patologijas, kurių kaip numesti svorio maitinant dvynukus susidoroti su savimi.

kaip numesti svorio maitinant dvynukus

Ką daryti? Turite kantrybę. Svorio netekimas po gimdymo negali būti greitas. Nėštumas ir gimdymas tapo rimtu psichologiniu ir fiziniu stresu, kaip numesti svorio maitinant dvynukus neturėtumėte pabloginti situacijos. Paprastai po gimdymo svorio mažinimas turėtų būti kiek įmanoma natūralus, iki gramų per savaitę. Jei svorio praradimo procesas yra greitesnis, greičiausiai, organizmas išeikvoja dėl nesubalansuotos mitybos, streso ir hormoninių sutrikimų.

Beje, pastarasis stabilizuojasi tik po 2 metų nuo vaiko gimimo. Kaip numesti svorio po gimdymo motinos?

svorio metimas apsunkina celiulitą kaip numesti svorio per 2- 3 mėnesius

Svorio netekimas turėtų būti visapusiškas, privaloma įtraukti fizinius pratimus, pasivaikščioti gryname ore, normalizuoti kasdienę rutiną ir sveiką mitybą. Laikydamiesi visų šių taisyklių, mes neturime pamiršti apie patį organizmą.

Kas nutinka moters organizmui po gimdymo?

Jei, atsižvelgiant į svorio netekimą, atsiranda galvos skausmas, silpnumas, dirglumas, švelnumas ir galvos svaigimas - greičiausiai svorio netekimo procesą lydi sunkios naujovės, ypač dėl mitybos. Jūs negalite padaryti tokių klaidų: dietos svorio netekimui po gimdymo turėtų būti pagrįstos.

kiek numesti svorio gimus

Pratimai Ne kiekviena jaunoji motina turi pakankamai laiko ir galimybių aplankyti sporto kompleksą ar baseiną, tačiau jūs galite praleisti laiką su savimi ir savo figūra neišeinant iš namų. Pratimai neturėtų būti pernelyg intensyvūs, ypač jei iššūkis yra prarasti svorį po gimdymo, atliekamas cezario pjūviu.

Aktyvius pratimus galima pradėti tik po 8 savaičių po vaiko gimimo. Operatyvinio darbo atveju šis klausimas sprendžiamas individualiai su gydytoju. Taigi, kitam pratimų rinkiniui reikės sporto kilimėlio. Kadangi daugelis pratimų atliekami gulint, kūno apkrova bus optimali. Pirmiausia naudokite. Gulėdamas ant kaip numesti svorio maitinant dvynukus, kojos atskiriamos ir sulenkiamos keliais.

Tada jūs turite pradėti juos lenkti taip, kad keliai susilietų vienas su kitu.

kaip numesti svorio maitinant dvynukus kodėl aš prarandu svorį per mėnesį

Pakartokite 5 kartus. Pasinaudokite antruoju. Giliai įkvėpkite ir stenkitės, kad pilvo raumenys būtų kuo labiau užsikimšę, ir tada lėtai atleiskite orą iš plaučių. Norėdami iškvėpti per burną, kol baigsis oras plaučiuose, tada pilvo raumenų pagalba turite pabandyti kvėpuoti šiek tiek daugiau deguonies.

Atlikę treniruotę, turite atsipalaiduoti 30 sekundžių ir pakartoti. Šis pratimas įtrauktas į kvėpavimo gimnastikos kompleksą, kurio pagalba per trumpą laiką galima įsigyti ploną figūrą.

Pasinaudokite trečiuoju. Didesnėje padėtyje pakelti galvą ir krūtinę įkvėpti, nedarant jokių pastangų su savo rankomis. Rankos turėtų būti palengvintos palei kūną. Per iškvėpimą reikia pailsėti. Šis pratimas leidžiamas moterims, kurios jau gali eiti į skrandį. Keturi pratimai.

Galbūt jus domina