Kaip prarasti kūno riebalų patarimus

10 patarimų, kaip prarasti svorį po 40 metų

kaip prarasti kūno riebalų patarimus superherojaus svorio metimas

Aštuonios taisyklės, kurios padės jums prarasti riebalų ir riebalų nuostolių receptą by Hugo Rivera Share on Facebook Share on Twitter Kaip naudotis kultūrizmo tikslais riebalų nuostolių? Kūno riebalų praradimas iš tikrųjų nėra daug mokslų. Kaip prarasti kūno riebalų patarimus televizoriuje rodomi infomercials, taip pat straipsniai, parašyti fitneso ir kultūrizmo žurnaluose, kuriuose pateikiama mažiau nei naujausia informacija, sukėlė daug painiavos dėl riebalų nuostolių. Siekdama pašalinti šią painiavą, aš pasidalinsiu 8 riebalų nuostolių taisyklėmis.

Riebalų nuostolių taisyklės Žemiau yra aštuonios taisyklės, kurių reikia laikytis, kad būtų pasiektas didžiausias nuolatinis riebalų kaip prarasti kūno riebalų patarimus kartu su padidėjusiu raumenų tonu. Riebalų nuostolio taisyklė Nr. Jums reikia suvartoti maždaug kalorijų mažiau nei jūsų kūnas degina priežiūros dydistarsi nesudarytumėte kalorijų deficito, nesvarbu, ką jūs kaip prarasti kūno riebalų patarimus, jūs neprarasite riebalų!

Tačiau svarbu, kad per savaitgalius jūs padidinsite kalorijas per priežiūros sumą. Tai būtina norint išvengti lėtinimo. Riebalų nuostolio taisyklė 2: žiūrėkite veidrodį ir nuotraukas, o ne svorio skalę. Būkite labiau susirūpinę tuo, kaip jūs žvelgiate į veidrodį arba nuotraukas ir savo liemens dydį, o ne bendrą svorį skalėje, nes toks matavimas neatskiria jūsų riebalų kiekio ir raumenų.

Kaip apskaičiuojama kūno riebalų masė?

Dauguma kartų, kurie tik pradeda kurti kultūristus, man sako, kad jie turi prarasti kur nors nuo 20 iki 40 svarų riebalų. Tačiau aš nebūčiau labai susirūpinęs dėl svorio, nes būčiau taip, kaip atrodysite veidrodyje ir savo juosmens dydį. Tai yra tai, kad pradėdami svorio treniruotę pradėsite įgyti kaip prarasti kūno riebalų patarimus masę, todėl skalėje gali nebūti svorio.

Todėl tiesiog rūpinkitės tuo, kaip atrodote nuotraukos yra puikus būdas kaip prarasti kūno riebalų patarimus stebėti ir sustokite apsidairyti savo svorį. Riebalų nuostolio taisyklė 3: koncentruokite į svorio treniruotes, kad praradote riebalus. Taip, jūs girdėjote teisingai. Nors aš nuolat girdžiu eilutę: "Aš pirmą kartą prarysiu riebalų, darysiu širdį, o tada, kaip prarasti kūno riebalų patarimus visi riebalai pasidarys raumenys", tai nėra geriausias būdas prarasti riebalų!

Tai yra ta, kad naudojant kardio, kaip vienintelį jūsų pragyvenimo šaltinį, jūs neteksite lygių riebalų ir raumens kiekio. Galutinis rezultatas bus mažesnė, bet vis dar riebalų versija su mažesniu metabolizmu dėl raumenų netekimo.

Veiksmingiausi patarimai dėl svorio įgijimas tikrai yra slaptas riebalų praradimas, nes daugiau raumenų turite, tuo daugiau kalorijų deginsite ramybėje bet kurioje konkrečioje dieną.

  1. Kultūrizmo patarimai moterims: naudojant kultūrizmą prarasti riebalų ir tonizuoti by Hugo Rivera Prarasti riebalų ir tonizuoti lengvą ir streso laisvą būdą naudojant kultūrizmo " Mercedes-Khani"IFBB "Figure Pro", CFT Kaip prarasti riebalų, neuždarinėti kietos dietos
  2. Kaip apskaičiuojama kūno riebalų masė? - vilkaviskietis.lt
  3. Ar galite numesti svorio Zumba?
  4. Kūno ryškinimo niuansai | Mitybos patarimai | Kūno tobulinimas
  5. Kultūrizmo patarimai moterims - prarasti riebalų ir tonizuoti
  6. Norite įgrisusius kūno riebalus paversti raumenimis? Turime blogų žinių - DELFI Sveikata

Be to, raumenų įgijimas yra pagrindas pasiekti tvirtą, gerą kūną, kurį visi nori, bet dietos ir vien tik širdies nepasiduos. Riebalų nuostolio taisyklė 4: jei įmanoma, pabandykite pirmąjį dalyką išvalyti ryte ant tuščio skrandžio. Man labai patinka pirmąjį dalyką išvalyti iš tuščio skrandžio, nes visada gaunu greitesnius riebalų nuostolius.

Priežastis yra tai, kad jūsų kūno glikogeno atsargos buvo išnaudotos dėl nakties greitai, todėl organizmas turi remtis riebalų deginimu degalams. Be to, tokiu būdu turiu visą likusį dieną valgyti, atsigauti ir augti. Tačiau, jei jums nepatinka svorio traukinys dienos pradžioje, bent jau išbandykite greitą 20 minučių intensyvų aerobinį aktyvumą tai gali būti greitas stacionarus važiavimas dviračiu arba intensyvus vaikščiojimastaip pat minučių pilvo mankšta daroma superskiu būdu.

Tai suteikia jums minučių aerobinio darbo, kuris šokinėja pradeda savo riebalų deginimo mechanizmus dieną.

Tavo komentaras

Pirmas dalykas, kurį dauguma kultūrizmo dietų atlieka, yra tas, kad jie pradeda kraujo dietą, kur jie valgo tik vieną ar du kartus per dieną, taip pat didina širdies ir kraujagyslių aktyvumą. Vėlgi, tai yra tikrai ugnies būdas prarasti raumenis ir sumažinti jūsų metabolizmą. Kaip jau žinome, mažiau raumenų ir mažiau metabolizmo nėra būdas pasiekti jūsų kultūrizmo tikslą.

Norint, kad metabolinis procesas vyktų kuo greičiau ir kad cukraus kiekis kraujyje būtų kontroliuojamas, išlaikytų aukštą kaip prarasti kūno riebalų patarimus lygį ir troškimą, per kelias dienas turėtų kaip prarasti kūno riebalų patarimus nuo 5 iki 6 subalansuotų maitinimų. Kalbant apie subalansuotą maistą, aš turiu galvoje tai, kad kiekviename valgyje turi būti visi makroelementai angliavandeniai, baltymai ir riebalaiesant tam tikram santykiui.

Šis santykis yra optimalus insulino ir cukraus kiekio kraujyje palaikymui. Be to, šis santykis sukuria palankią hormoninę aplinką, dėl kurios atsiranda raumenų augimas ir sumažėja riebalų. Kartą ir vėl pastebėjau, kad dietos žmonės pradeda savo mitybą su nuoširdžiais pastangomis ir net skaičiuoja visas suvartojamų maisto produktų kalorijas.

Tačiau labiausiai visiškai pamiršta, kad vaisių sulčių, sodų ir kitų gėrimų sudėtyje yra kalorijų. Todėl vengti bet kokio tipo gėrimų, kurių sudėtyje yra kalorijų, ir sutelkti dėmesį į gėrimą paprastu vandeniu.

Riebalų deginimas nuo pilvo, šonų, pagurklio, žandų, tricepso ir t.t.

Tokiu būdu gausite šių privalumų: Jūsų apetitas bus slopinamas, nes vanduo padeda kontroliuoti jūsų apetitą. Kartais, kai jaučiatės alkanas po gero valgio, šis pojūtis rodo, kad trūksta vandens. Geriamasis vanduo tuo metu taps troškimu. Jūs gausite medžiagų apykaitą, nes šaltas vanduo padidina jūsų metabolizmą.

riebalų degintojas per savaitę

Riebalų praradimo procesas bus visiškai pilamas, nes reikia vandens, kad atsirastų riebalai. Jūs nebūsite gerti nereikalingų kalorijų, nes vanduo neturi kalorijų.

Riebalų nuostolio taisyklė 7: būkite pasiruošę ir supakuoti savo maistą iš anksto. Vienas dalykas, kuris visiškai užmuša dietą, ketina dirbti.

lieknėjimo logotipas

Tačiau darbas nėra kaltininkas. Kaltininkas yra pietų valanda. Jei dietas neparuošia maisto, valgomas pietūs, o asmuo baigia eiti į artimiausią greito maisto sąnarį ir pasireiškia pagunda, kad galbūt devyni iš dešimties kartų jie pasiduoda.

Todėl geriausias būdas išlaikyti mitybą taip pat išvengti maisto praradimo yra iš anksto supakuoti viską taip, kad valgio metu būtų gana lengva patekti į maistą.

Dažniausiai šiame amžiuje moterys turi mažą fizinį aktyvumą, todėl atsiranda įvairių patologijų. Menopauzės pradžioje svarbu aplankyti endokrinologą.

Kitas šio dalyko privalumas yra tai, kad, kadangi maistas yra fasuotas, papildomos maisto nebus pridedamas prie plokštelės. Riebalų nuostolio taisyklė 8: Eiti miegoti anksti. Nors miego poreikiai skiriasi, septynios iki devynios valandos miego paprastai yra geras nykščio taisyklė.

Tikimybė susilpnėti iki vėlyvos nakties troškimo didėja eksponentiškai kiekvieną vėlyvą dieną, kurią jūs išgyvenate. Recepto dėl riebalų nuostolių Dabar, kai aš kaip prarasti kūno riebalų patarimus 8 riebalų nuostolių taisykles, žemiau yra receptas prarasti riebalų: Naudokite svorio treniruotes kaip pagrindinę užduotys jūsų mokymui: Jei pradedate, laikykitės viso kūno svorio treniruotės, atliekamos tris kartus per savaitę; pvz.

Galbūt norėsite išbandyti pirmąjį dalyką iš ryto tuščiu skrandžiu, kad dar labiau paspartintų riebalų nuostolių augimą.

Tu privalai suvartoti mažiau kcal, negu tavo kūnas sunaudoja, norint efektyviai mesti svorį. Tu privalai suvartoti daugiau kcal, negu tavo kūnas sunaudoja, norint efektyviai auginti svorį. Jeigu paskirsi laiko ištyrinėti pastarojo amžiaus mokslinius tyrimus, susijusius su kūno svorio manipuliacija svorio metimas ar svorio kaip prarasti kūno riebalų patarimusrasi, jog visi vieningai sutinka su aukščiau minėtomis sąlygomis svorio kontrolei. Visi moksliniai tyrimai atlikti per pastaruosius dešimtis metų vieningai sutinka. Tie, kurie rimtai nusiteikė ir paskyrė laiko šiam procesui suprasti, savo tikslų jau pasiekė arba sėkmingai siekia.

Svarbiausia, kad prieš treniruotę, treniruotės metu ir po jo būtų tinkamai hidratuojama dideliu kiekiu vandens. Duok tai keturių savaičių bandymą ir jei jūs tiesiog nepasigąstate arba tai nėra praktiška pagal jūsų tvarkaraštįtada tiesiog traukiniu bet kuriuo patogiu laiku per dieną.

Category: DEFAULT

Jei sugebate atlikti svorio treniruotę ryte, paskui atlikite 40 minučių svorio ir tik 10 minučių važiuojant lengvu dviračiu, kad išplautumėte kaip prarasti kūno riebalų patarimus rūgštį jūsų sistemoje. Naudokitės kardio dienomis, kai pirmą dalyką nevaliate svorio metu tuščiam skrandžiui. Vėlgi, pagrindinis dalykas yra likti gerai hidratuotas. Taip kaip prarasti kūno riebalų patarimus ribokite save ne ilgiau kaip 40 minučių.

Jei kada nors šiek tiek veikėte širdį, išmėginkite savo kūno kreivę, kad neatsidarytumėte ir prisitaikytumėte šiuo atveju, siekiant išlaikyti aerobinį aktyvumą deginant riebalus.

Jūs galite supainioti kaip prarasti kūno riebalų patarimus atlikdami 2 savaites po 20 minučių kardio, tada dvi savaites po 30 minučių ir tada po 2 savaites po 40 minučių. Po paskutinių dviejų savaičių pakartokite šešių savaičių ciklas. Daugelis žmonių to nepaiso, todėl negalima pasinaudoti aerobinėmis pratybomis.

Newest ideas

Taigi tol, kol širdies ritmą išlaikysite tokiu lygiu, plius ar minusas 10 smūgių per minutę, jūs būsite deginti riebalus. Skaičiuoklė savo širdies ritmą čia.

Valgykite valgius per dieną. Daugiau informacijos apie maistingumą rasite apsilankę mano mitybos puslapyje.

Šeši kūno riebalų tipai: ką reikia apie juos žinoti? - DELFI Gyvenimas

Naudokite gerus kultūrizmo papildus: naudokite gerą keletą vitaminų ir mineralinių medžiagų kartu su baltymų priedu. Kelių vitaminų ir mineralų formulės priežastis yra išvengti mitybos trūkumų. Prekės, kurią naudoju, yra "Eclipse Complex 24".

Kūno ryškinimo niuansai Šiame mitybos patarime pakalbėsime apie kūno ryškinimo niuansus.

Taip pat gaukite gerą vitamino C priedą vartoju 3 gramus 1 gramo paros dozėmis per parą. Vitaminas C yra puikus kortizolio slopintuvas, be to, jis padeda jūsų imuninei sistemai.

Nuorodos kopijavimas

Galiausiai naudokite gerą baltymų priedą kaip patogų būdą gauti visą savo maistą, nesvalgydamas maisto visą dieną.

Jei esate baltymų juostose, pabandykite "Labrada" barus. Kaip prarasti kūno riebalų patarimus skonis puikiai! Gerkite daug vandens. Susilaikykite nuo rūkymo ar gėrimo: nerūkykite ir negerkite alkoholio. Tiek žemesnis testosterono kiekis be kitų problemų.

Ypač alkoholis yra puikus riebalų.

Kaip numesti svorio po 40 metų - geriausi patarimai

Tikiuosi, kad ši kruopščiai pašalins visą supainiojimą, susijusį su riebalų praradimu. Norėčiau, kad galėčiau pasakyti, kad ten yra stebuklinga kulka, dėl kurios visi riebalai išnyks, bet galiu pasakyti, kad aš iš tikrųjų ieškojau, o vienintelis yra tik paprastas darbas, protingas dietos ir tavo ryžtas kad tai įvyktų. Sėkmės su dieta!

Galbūt jus domina