Kaip sulieknėti vidurį

Kaip greitai numesti svorio – sulieknėti? Riebalų degintojas

Saldumynai patinka beveik visiems, todėl atsispirti saldžiai pagundai ypač — dietos metu yra kaip sulieknėti vidurį sunku.

NAUJAUSI KOMENTARAI

O ar tai iš viso būtina? Juk svorio metimas — ne priežastis atsisakyti visų desertų ir skanėstų.

Unikausko patarimai Sunku patikėti, tačiau Lietuva yra viena iš labiausiai nutukusių Europos šalių ir patenka į TOP penketuką! Naujas Pasaulio sveikatos organizacijos tyrimas vertino beveik mln. Tyrime nutukimas apibrėžiamas, kai kūno masės indeksas KMI viršija 30, o KMI, didesnis kaip 25, klasifikuojamas kaip sulieknėti vidurį antsvoris. Todėl, jei Jūsų svoris viršiją normą, būtinai turite imtis atitinkamų veiksmų, o tam visai nebūtina badauti, laikytis drastiškų dietų ar kasdien žygiuoti į sporto klubą!

Jums tereikia žinoti, kaip ir ką valgyti! Dalinamės keliais naudingai patarimais!

Dietos ir sveika mityba

Kontroliuokite, kiek saldumynų suvalgote. Jei vartojate daug paprastųjų angliavandenių turinčių produktų, rizikuojate nepastebimai persivalgyti ir viršyti kalorijų normą.

Pavyzdžiui, g baltojo sukraus turi net 99,8 g paprastųjų angliavandenių, visai neturi baltymų ir riebalų, o kalorijų — net !

kaip sulieknėti vidurį

kaip sulieknėti vidurį Gaila, bet tai tiesa: dauguma mums įprastų produktų yra daugiau ar mažiau saldinami tai — greitai paruošiamos košės, dribsnių mišiniai, dietiniai batonėliai, jogurtai, sultys, padažai, alus, likeris, rūkyti gaminiai ir mėsos pusfabrikačiai Atidžiau skaitykite etiketes. Kuo arčiau ingredientų sąrašo pradžios yra cukrus, tuo jo daugiau gaminyje.

Stiklinėje gazuoto gėrimo cukraus gali būti net 6—8 arbatiniai šaukšteliai! Stenkitės kuo mažiau vartoti baltojo cukraus. Gamta mūsų organizmą sutvarkė taip, kad mums reikia angliavandenių, bet ne baltojo cukraus.

kaip sulieknėti vidurį

Priklausomybę nuo jo galima įveikti per 2—3 savaites, po Birmingham riebalų nuostoliai mažinant kiekius.

Jūs gana greitai pastebėsite, kad mėgstamam desertui tapote abejingesni.

10 būdų kaip sulieknėti be dietų ir sporto + 3 gydytojo A. Unikausko patarimai

Žinoma, tai nereiškia, kad turite visiškai atsisakyti saldumynų — šiek tiek jų suvalgyti galima net ir dietos metu. Įtraukite į savo racioną daugiau sudėtingųjų angliavandenių krakmolo ir ląstelienos turinčių produktų : pupų, pilno grūdo duonos, duonos su sėlenomis, grikių, avižų, ryžių, daržovių Jeigu jus nuolat kankina noras suvalgyti ką nors kaip sulieknėti vidurį, vadinasi, šių angliavandenių gaunate per mažai.

kaip sulieknėti vidurį deginti apatinius pilvo riebalus

Kaip sulieknėti vidurį produktai palaiko kraujyje pastovų cukraus lygį, neleidžia jam šokinėti. Krakmolo turinčius produktus geriausia valgyti pirmoje dienos pusėje arba viduryje.

Pusryčiams idealiai tinka košės, duona, o vakarienei — daugiau baltymų turintys produktai mėsa, paukštiena, šviežios arba troškintos daržovės.

Category: DEFAULT

Cukrų pakeiskite medumi — jis turi daug mineralinių medžiagų, organinių rūgščių, vitaminų, ilgam suteikia energijos, saugo nuo peršalimo ir stiprina imunitetą. Jei sumaišysite medų su riešutais, pasigaminsite labai skanų ir naudingą desertą. Atsisakius kitų saldumynų, tokio skanėsto per dieną galima suvalgyti iki g.

Išbandei aibes dietų, treniruojiesi sporto klube, o nereikalingų kilogramų vis tiek neatsikratai? Visos moterys nori būti tobulos. Grožio siekį joms padovanojo pati gamta. Ir daugybė jų susiduria su viršsvorio problema, kurią vienaip ar kitaip teks spręsti.

Kepiniams rinkitės kaip sulieknėti vidurį baltąjį, o rudąjį cukranendrių cukrų. Kalorijų abu turi beveik po vienodai, tačiau antrasis — tai ir magnio, geležies, kalcio, fosforo bei kalio šaltinis.

Kaip ištirpdyti pilvo riebalus?

Prie naudingų saldumynų galima priskirti zefyrus, želė, marmeladą. Jie gaminami pektino natūralios tirpios ląstelienos pagrindu ir turi mažiau kalorijų. Švieži ir džiovinti vaisiai — taip pat skanus ir naudingas desertas. Juos galima valgyti vienus arba naudoti įvairiems skanumynams, kokteiliams.

Nuorodos kopijavimas

Rinkitės šokoladą su kuo daugiau kakavos — jis geriau malšina alkį ir yra naudingesnis. Atminkite: jei dieta atima iš jūsų tai, ką mėgstate labiausiai, išlaikyti pasiektus rezultatus bus beveik neįmanoma. Visiškai atsisakyti saldumynų nėra reikalo — svarbiausia saikas ir alternatyvos!

Tai aktuali Evos Valčak iš Varšuvos nuotrauka. Ji buvo išbandžiusi tam tikras naujas tabletes lieknėjimui. Kaip manai, ar ji gerai atrodo? Naujas riebalų degintojas mažiau fizinių pratimų — greitesnis kalorijų deginimas per dar trumpesnį laiką!

Galbūt jus domina