Mano viršutinė kūno dalis nepraras svorio

mano viršutinė kūno dalis nepraras svorio

Krūtinė įdubusi Viršutinė nugaros dalis išgaubta Apatinė nugaros dalis išsilenkusi; dubuo ir mano viršutinė kūno dalis nepraras svorio šlaunų dalis atsikišusi į priekį; viršutinė kūno dalis atlošta atgal, kad išlaikytų pusiausvyrą.

kai netikėtai numetate svorio pagrindinė priežastis, dėl kurios jūs mesti svorį

Taisyklinga laikysena Gera laikysena - kai stovima, einama ir sėdima taip, kad atraminiams raumenims ir raiščiams tektų mažiausias krūvis. Tinkama laikysena padeda kaulams ir sąnariams išlikti savo vietoje, taigi raumenys naudojami teisingai.

Dermatitas Ar norite sugriežtinti kūną namuose?

Be to, tinkama laikysena susijusi su grožiu. Pusę kūno svorio turi išlaikyti kojos ir pėdos. Dubuo turi būti šiek tiek atsikišęs į priekį, kad apatinėje dubens dalyje jaustumėte nedidelį įlinkį.

45 ir bando numesti svorio

Klubų sąnariai turi būti šiek tiek aukščiau už kelius. Kampas tarp šlaunų ir liemens turi sudaryti daugiau nei 90 laipsnių.

kaip lieknėti natūraliai sėkmingų svorio metimo patarimų

Atpalaiduokite sugniaužtą plaštaką spustelėję pelės klavišą ar paleiskite vairąkad atslūgtų nuolatinė įtampa rankose, alkūnėse, pečiuose ir kakle. Nugarkaulis tiesus, galva pakelta. Smakras lygiagretus su grindimis ar žeme.

Intensyvumas Asmeninis treneris Jamesas Kingas pataria: "Norėdami greitai įgyti formą, atlikite intensyvumo treniruotes ilgose treniruotėse. Tai sustiprins jų poveikį ir išlaisvins porą valandų jūsų laisvo laiko.

Kakle yra nedidelis linkis, užbaigiantis nugaros liniją - kitus du linkius nugaros apačioje ir viduryje. Esant taisyklingai laikysenai išlieka visi trys linkiai, taip išvengiama papildomos įtampos ir per didelio krūvio paskirstant kūno svorį.

Pečiai lygūs.

Galbūt jus domina