Medžiagų apykaitos greitis riebalų deginimas

12 būdų, kaip paspartinti medžiagų apykaitą

Medžiagų apykaitos greitis priklauso nuo daugelio veiksnių — nuo amžiaus, lyties, riebalų masės, raumenų masės, judrumo ir genetikos.

metabolizmas, medžiagų apykaita, skydliaukė, alkis, svorio didėjimas, riebalų kiekis - vilkaviskietis.lt

Genetikos žmogus negali paveikti, bet yra kitokių būdų paspartinti medžiagų apykaitą. Tai gali padėti atsikratyti papildomų kilogramų ir jaustis puikiai. Valgykite tuo pačiu laiku Organizmui svarbu balansas, reguliarumas.

Valgant tuo pačiu metu išlaikomas medžiagų apykaitos balansas. Jei žmogus daug privalgo, paskui ilgai nevalgo, organizmas lėčiau degina kalorijas, kaupia riebalų ląsteles.

Pranešti klaidą

Valgant reguliariai ši tendencija mažinama. Idealiu atveju, žmogus turi pavalgyti ar bent užkąsti kas 3—4 valandas.

Suvartokite pakankamai kalorijų Dalis žmonių norėdami sulieknėti nevalgo, bet medžiagų apykaitos taip nepaspartinsite. Valgant sotumo neteikiančio maisto, poveikis toks pat.

Prenumeruokite naujienlaiškį

Vartojant per mažai kalorijų gali sulėtėti medžiagų apykaita, nes organizmas taupo energiją. Suaugusi moteris, priklausomai nuo fizinio aktyvumo, per dieną turi suvartoti nuo iki kalorijų, o vyrai — nuo iki kalorijų.

kfc numesti svorio pusę svaro svorio per savaitę

Gerkite žaliosios arbatos Tai nėra šimtu procentu patvirtinta tyrimais, visgi dalis jų rodo, kad žaliosios arbatos ekstraktas spartina riebalų deginimą.

Žalioji arbata — puiki alternatyva saldžioms sultims.

Štai keli paprasti patarimai, kurie padės paspartinti metabolizmą.

Nors nauda medžiagų apykaitai nėra užtikrinta, 1—2 puodeliai medžiagų apykaitos greitis riebalų deginimas arbatos per dieną tikrai sveika. Rinkitės jėgos treniruotes Jėgos treniruotės didina raumenų masę.

Svarbu nepamiršti, kad svoris ir medžiagų apykaitos spartumas — sudėtinga sritis, o vartodami tinkamų produktų galite daryti teigiamą poveikį kalorijų deginimo mechanizmui. Štai 11 produktų sąrašas, nuo kurio vertėtų pradėti, jei norite pagerinti medžiagų apykaitą, rašo womenshealthmag. Graikiškas jogurtas Produktai, kurių sudėtyje yra kalcio, iš tikrųjų padeda sudeginti daugiau kalorijų. Tiesa, svarbu nepamiršti, kad didelė dalis daug kalcio sudėtyje turinčių maisto produktų pasižymi dideliu kaloringumu, todėl svarbu juos rinktis atidžiai.

Raumenų masės medžiagų apykaita spartesnė nei riebalų, tai reiškia, kad raumenų masei išlaikyti reikia daugiau energijos. Žmogus bėgat metams netenka raumenų masės, tai kompensuoti galima jėgos treniruotėmis.

žarnyno sveikatos svarba norint numesti svorio kaip numesti viršutinę kūno svorio moterį

Kilnokite svarmenis, atlikite pratimus su kūno svoriu ar su gumomis. Gerkite pakankamai vandens Organizmas gerai funkcionuoja tada, kai jam netrūksta skysčių. Kad medžiagų apykaita būtų normali, reikia vandens.

9 paprasti būdai, kaip paspartinti medžiagų apykaitą: kris svoris ir jausitės puikiai

Vienas tyrimas parodė — 1,5 l vandens padidinus kasdien išgeriamo vandens kiekį, 18—23 m. Mažinkite streso lygį Stresas skatina organizmą gaminti didesnį kiekį kortizolio. Kortizolis medžiagų apykaitos greitis riebalų deginimas apetitui įtakos turintis hormonas. Stresas medžiagų apykaitos greitis riebalų deginimas ir su miego kokybe, kuri taip pat turi įtakos medžiagų apykaitai. Išbandykite didelio intensyvumo treniruotes Didelio intensyvumo intervalinės treniruotės, kaip ir jėgos treniruotės, spartina medžiagų apykaitą.

medžiagų apykaitos greitis riebalų deginimas gali b6 padėti numesti svorio

Minėtos treniruotės — stabilių kardiotreniruočių alternatyva. Stabilios kardiotreniruotės pavyzdžiai yra bėgimas, plaukimas, važiavimas dviračiu. Didelio intensyvumo intervalinės treniruotės pavyzdys: 1 minutė greito bėgimo, 2 minutės ėjimo arba šuoliukai ir ėjimas. Išsimiegokite Kai žmogus per mažai miega, organizme gaminasi hormonas grelinas, kuris stiprina alkio jausmą.

Kai kurių žmonių organizmai riebalus degina greičiau, kai tuo tarpu kitiems net kelis papildomus kilogramus sunaikinti yra itin sudėtinga. Jei pastarasis teiginys apibūdina dabartinę jūsų situaciją, portalas dailystar. Taip pat svarbu papusryčiauti. Skrandį užpildykite tik sveikais patiekalais, pavyzdžiui, skrudinta riekele viso grūdo dienos ir ant jos užteptu riešutų sviestu ar neriebiu jogurtu, pagardintu sauja riešutų.

Be to, gaminasi mažiau sotumą suteikiančio hormono — leptino. Kai išsimiegate, išlaikomas minėtų hormonų balansas ir nepersivalgoma. Žmonės skirtingi, bet visgi suaugusiam žmogui rekomenduojama per naktį išmiegoti 7—8 val.

Naujienų srautas

Vartokite užtektinai B grupės vitaminų B grupės vitaminai labai svarbūs medžiagų apykaitai. B vitaminų yra šiuose maisto produktuose: bananuose, keptose bulvėse, kiaušiniuose, apelsinų sultyse, žemės riešutų svieste, žirneliuose, špinatuose, viso grūdo miltų gaminiuose.

  • Metabolizmą sudaro 2 vienu metu vykstantys procesai: Anabolizmas - tai medžiagų įsisavinimas organizmui augti, atsinaujinti ir vystytis.
  • Nori sulieknėti per 3 mėnesius
  • Išsitraukite iš stalčių akinius
  • Net žiemą ji išvengė papildomų kilogramų, o štai aš esu priversta pirkti vienu dydžiu didesnes kelnes.
  • Šiame straipsnelyje trumpai peržvelgsiu keletą riebalų deginimo klaidų, kurias daro siekiantieji sulieknėti.

Verta skaityti!

Galbūt jus domina