Nu svorio metimas

AR BLOGAI NUMESTI SVORIO PER GREITAI?

Visgi, tikriausiai jau girdėjai, jog geriau atsikratyti svorio lėtai ir stabiliai.

Verta paskaityti

Todėl, jog remiantis daugeliu mokslinių tyrimų, lėtai svorio atsikratę žmonės nu svorio metimas žymiai dažniau išlaiko ilgalaikį rezultatą. Be to, lėtas bei stabilus svorio atsikratymas susijęs su mažesnėmis rizikomis sveikatai 1 ,  2 ,  3. Vis dėlto, remiantis keliais pastaraisiais moksliniais tyrimais, greitas svorio metimas gali būti toks pats efektyvus ir saugus kaip ir lėtas svorio metimas 4 ,  5.

Skaityk straipsnį iki pabaigos ir sužinosi atsakymą į klausimą.

Kaip greitai numesti svorio ir padailinti kūno linijas? - vilkaviskietis.lt

Straipsnyje pateiksiu daug mokslu patvirtintos informacijos ir išsklaidysiu visas abejones. Pasak daugelio ekspertų, atsikratyti 0,9 kg svorio per savaitę yra sveika ir saugu 1 ,  2 ,  3.

  1. Sportas: nuo 6 savaitės, po 3 kartus.
  2. Sėdmenis sudaro trys pagrindiniai raumenys: didysis sėdmens raumuo gluteus maximusmažasis sėdmens raumuo gluteus minimus ir vidurinis sėdmens raumuo gluteus medius.
  3. Įvertinkite straipsnį Kaip numesti svorį pakoregavus mitybą Kaip greitai numesti svorio — Svorio mažinimas turėtų prasidėti nuo mitybos sureguliavimo, kadangi būtent tinkamas ir subalansuotas maistas, kurį valgote kiekvieną dieną, gali užtikrinti, kad Jums pavyks puikiai atrodyti ir tuo pačiu būti sveikam nu svorio metimas greitai numesti svorio.
  4. Kaip numesti svorio nuo kojų, šlaunų? - Vilniaus dietologijos centras
  5. Buzzfeed praranda 22 kūno riebalus
  6. Maksimalus galimas svorio kritimas per 2 savaites
  7. Kaip sumažinti pilvą?

Didesnis nei nu svorio metimas kg kassavaitinis nu svorio metimas atsikratymas yra laikomas per greitas bei galintis sukelti įvairias sveikatos problemas 4 ,  6 ,  7 ,  8 : Raumenų masės praradimą Maistinių medžiagų nepakankamumą Medžiagų apykaitos greičio sumažėjimą Siekdami greitai numesti svorio, žmonės įprastai stengiasi daug treniruotis ir maitintis pagal žemo kaloringumo mažiau nei kalorijų per dieną mitybos planą.

Atsitinka ir taip, jog žmonės renkasi mažesnį kalorijų suvartojimą vietoje sporto, kadangi mitybos pagalba atsikratyti svorio yra lengviau 9. Jeigu tik pradedi mesti svorį pagal naują treniruočių programos ar mitybos planą, pirmomis savaitėmis gali atsikratyti ir daugiau nei 0,9 kg.

Greitesnis svorio atsikratymas pradžioje yra visiškai normalus. Štai paaiškinimas: kuomet suvartoji mažiau kalorijų nei jų reikia nu svorio metimas, pastarasis pradeda naudoti energijos atsargas, nu svorio metimas glikogenu. Glikogenas yra surištas su vandeniu, tad kuomet naudoji glikogeno atsargas, tavo organizmas tuo pačiu atsikrato ir vandens  10 ,  Būtent dėl šios priežasties pirmomis savaitėmis gali susidurti su greitu svorio atsikratymu.

Kuomet tavo organizmas išnaudoja glikogeno atsargas, svorio metimo tempas turėtų stabilizuotis iki 0,9 kg per savaitę. Reziumė: anot ekspertų, 0,9 kg svorio atsikratymas per savaitę yra sveikas ir saugus, tuo tarpu didesnis nei 0,9 kg svorio atsikratymas laikomas per greitu.

Kaip numesti svorio nuo kojų, šlaunų?

Visgi, laikantis mitybos plano bei treniruočių režimo, per pirmąją savaitę gali atsikratyti ir daugiau svorio — tai visiškai normalu. Greitas svorio atsikratymas — tai tik pusė darbo.

numesti svorio būdamas 36

Tikras iššūkis — išlaikyti sumažėjusį svorį ilgalaikėje perspektyvoje. Daugumai trumpalaikio mitybos plano besilaikančių žmonių dietos metu atsikratyti kilogramai sugrįžta — po metų laiko jie priauga pusę numesto svorio.

Nuorodos kopijavimas

Dar blogiau, jog po metų sugrįžta visas dietos metu atsikratytas svoris 12 ,  13 ,  Sužinok daugiau:  3 nu svorio metimas ir 5 efektyvūs pratimai sporto klubo naujokams Būtent todėl specialistai siūlo atsikratyti svorio lėtu, bet stabiliu tempu.

Dauguma mokslinių tyrimų patvirtina, jog lėtai, bet stabiliai svorio atsikratantys žmonės žymiai dažniau išlaiko sumažėjusį svorį ir ilgalaikėje perspektyvoje 15 ,  16 ,  Be to, sprendimas lėtai, bet stabiliai mesti svorį įprastai padeda įgyti sveikų mitybos įpročių, pavyzdžiui gausesnio vaisių ir daržovių suvartojimo ar cukraus turinčių vaisvandenių atsisakymo.

Būtent tokie įpročiai prisideda prie ilgalaikio nu svorio metimas 18 ,  19 svorio netekimas šiauriniame krante Auckland 20 ,  Vis dėlto, remiantis keliais moksliniais tyrimais, greitas svorio atsikratymas gali būti toks pats efektyvus nu svorio metimas ir lėtas svorio metimas, net ir ilgalaikėje perspektyvoje 4 ,  5.

Štai vieno tyrimu metu, žmonės 12 savaičių maitinosi pagal greitam svorio atsikratymui sukurtą mitybos planą, tuo tarpu 97 žmonės 36 savaites vadovavosi lėtam, bet stabiliam svorio metimui sukurtu mitybos planu. Tai reiškia, jog galiausiai abu mitybos planai buvo vienodai efektyvūs Greito svorio metimo grupės tiriamuosius prižiūrėjo gydytojai bei dietologai, tiek svorio metimo, tiek jo palaikymo fazėse. Be to, gydytojai bei dietologai stengiasi sumažinti galimą sveikatos riziką, kurią gali sukelti mažesnis kalorijų suvartojimas.

Dažniausiai pasitaikančios rizikos — tai nu svorio metimas praradimas, maistinių medžiagų trūkumas bei tulžies akmenys.

Aš nekenčiu svorio m drol riebalų nuostoliai

Nu nu svorio metimas metimas žiniomis besivadovaudami ir individualiai svorio atsikratyti bandantys žmonės įprastai susiduria su didesnėmis rizikomis sveikatai. Taigi, labiau tikėtina, jog geresnių rezultatų ilgalaikėje perspektyvoje pasieksi, jeigu atsikratysi svorio lėtai, bet stabiliai. Tokia taktika turėtų padėti išugdyti sveikus mitybos įpročius, kurie padės išlaikyti žemesnį svorį ir ateityje.

Mesti svorį lėtai, bet stabiliai yra saugiau, ypač jeigu neturi specialistų priežiūros.

nu svorio metimas

Reziumė: įvairūs moksliniai tyrimai patvirtina, jog laipsniškas svorio atsikratymas labiau susijęs su ilgalaike sėkme. Tokia taktika padeda išugdyti sveikus mitybos įpročius bei tiesiog yra sveikesnė. Greitam svorio atsikratymui įprastai reikalingos mažai kalorijų ir maistinių medžiagų turinčios dietos. Pastarosios susijusios su įvairių sveikatos problemų rizika, ypač jeigu vadovaujiesi tokia dieta ilgą laiką.

Kaip greitai numesti svorio ir padailinti kūno linijas?

Nors žemo kaloringumo mitybos planas gali padėti atsikratyti svorio greitai, didžiąją tą svorio dalį dažnai sudaro raumenys ir vanduo 4 ,  Štai vieno tyrimo metu, mokslininkai egzaminavo 25 labai žemo kaloringumo dieta besivadovaujančius žmones — pastarieji 5 savaites kasdien suvartodavo tik po kalorijų. Kitą tiriamųjų grupė — 22 žmonės, kurie 12 savaičių kasdien suvartodavo po kalorijų.

argos lieknėjimas svorio netekimas moterų sveikata

Sužinok daugiau:  Kovos menai: 5 efektyviausi papildai Pasibaigus tyrimui, nu svorio metimas pastebėjo, jog abiejų grupių tiriamieji pasiekė panašių svorio atsikratymo rezultatų. Visgi, kalorijų dietos besivadovavę tiriamieji prarado net 6 KARTUS daugiau nu svorio metimas, lyginant su kalorijas vartojusios grupės tiriamaisiais 4. Būtent metabolizmo greitis nusako kiek kalorijų sudegini kiekvieną dieną.

Štai pagrindinės priežastys, dėl kurių metabolizmas žemo kaloringumo dietos metu lėtėja 27 ,  28 : Sumažėjusi raumeninė masė Metabolizmo greitį reguliuojančių hormonų, pavyzdžiui skydliaukės hormonų, sumažėjimas Blogiausia tai, jog nustojus laikytis dietos, sulėtėjęs metabolizmas gali niekur nedingti 6.

svorio metimo juostos įlanka sveikų riebalų nuostoliai per mėnesį

Taip yra todėl, jog vadovaujantis žemo kaloringumo dieta yra nu svorio metimas suvartoti užtektinai svarbių maistinių medžiagų — geležies, folio rūgšties bei vitamino B Žemiau išvardintos maistinių medžiagų nepakankamumo pasekmės: Plaukų slinkimas: kuomet suvartoji per mažai kalorijų, tavo organizmas negauna nu svorio metimas plaukų augimui reikalingų maistinių medžiagų — atitinkamai gali susidurti su plaukų slinkimu 29 ,  Didelis nuovargis: vadovaujantis žemo kaloringumo dieta sunku suvartoti pakankamai geležies, folio rūgšties ir vitamino B12 — būtent šių maistinių medžiagų trūkumas gali sukelti didelį nuovargį bei mažakraujystę 31 ,  Silpna imuninė funkcija: nepakankamas kalorijų ir maistinių medžiagų suvartojimas gali nu svorio metimas tavo imuninę sistemą bei padidinti įvairių infekcijų riziką 33 ,  Silpni ir trapūs kaulai:  vitamino Dkalcio ir fosforo trūkumo mityboje pasekmė 35 ,  Tulžies akmenys gali tapti skaudžia per greito svorio metimo pasekme 8 ,  38 ,  Įprastai tulžis išleidžia riebų maistą skaidančias sultis.

Jeigu valgai nepakankamai maisto, tulžiai tų sulčių išleisti ir nereikia Tai yra puikios sąlygos tulžies nu svorio metimas susiformavimui.

nu svorio metimas 31 10 svorio metimas visam gyvenimui

Tulžies akmenys susiformuoja tuomet, kai tulžies išleidžiamose sultyse esančios nepanaudojamos medžiagos turi laiko susijungti į akmenis. Tulžies akmenys gali užkišti tulžies lataką bei sukelti tulžies pūslės uždegimą. Pastarasis gali sukelti didelį skausmą ir skrandžio veiklos sutrikimą

Galbūt jus domina