Papildas siekiant padidinti svorio

Mityba auginant raumenų masę

Gyvenimo ir būdo žurnalas

Kaip papildas siekiant padidinti svorio raumenų masę? Gal galite parekomenduoti papildus masei? Straipsnyje apie svorio metimą rašiau, kad vieniems sudeginti kilogramus bus lengviau, kitiems sunkiau.

Su masės auginimu situacija yra analogiška: gali būti, kad tau reikės dirbti, o kitam tiesiog daugiau valgyti. Tačiau esmė tame, kad viskas yra įmanoma, jeigu tu to nori. Galbūt tau nepasisekė su genais, bet tai tikrai nėra kažkoks neįveikiamas barjeras. Kaip užsiauginti raumenis?

Posts navigation

Šiuo straipsniu pasistengsiu kuo glausčiau ir aiškiau papasakoti apie šio reikalo subtilybes ir bandysiu padėti tau pasiekti tavo tikslą. Straipsnį sudaro dvi pagrindinės dalys: mityba ir sporto rėžimas. Dalyje apie mitybą paaiškinsiu apie maistą ir maistines medžiagas, į ką turėtum orientuotis virtuvėje, kiek ir ko apytiksliai per dieną reikia suvalgyti ir bendram supratimui parašysiu pavyzdinį mitybos planą. Perspėju: valgyti reikės daug!

Miego trūkumas stabdo raumenų augimą

Dalyje apie sporto rėžimą pažiūrėsim kaip turėtų atrodyti tavo treniruotės: kiek kartų per savaitę, kokios trukmės bei kokio tipo pratimai. Kaip dėl maisto papildų?

Parašysiu apie keletą šiam tikslui tinkamų maisto papildų, bet, kaip visada, pasikartosiu: maisto papildai yra tik pagalbininkas, o ne sprendimas.

riebalų skalavimo dietos svorio kritimas

Įvairūs maisto papildai kaip kreatinas bei gaineriai-masės augintojai gali būti itin naudingi, ypač prie suderintos mitybos ir tinkamo fizinio krūvio. Masės auginimas yra sporto dalis, todėl taip pat prasideda virtuvėje. Tu negali tikėtis, kad užaugsi iš oro ir dviejų obuolių. Užaugsi tu iš kalorijų, iš didelio kalorijų kiekio.

3 kūno riebalų nuostoliai per 6 savaites svorio metimo slaugos diagnozė

Sakydamas didelio jų kiekio, turiu mintyje didelį jų kiekį. Valgysi kartus per dieną, kiekviena porcija bus apgalvota ir tokia, kad nekęsi gyvenimo. Kaskart prisiminęs, kodėl tą darai, viską tęsi ir dirbsi papildas siekiant padidinti svorio primena motyvacinius YouTube filmukus?

Recent Posts

Jeigu rimčiau, tai pradžia gali būti sunki, tačiau įsivažiavus ir pripratinus organizmą prie to, ką tu darai, laikytis rėžimo tampa lengviau. Kokios maistinės medžiagos tau aktualiausios?

papildas siekiant padidinti svorio

Baltymų sintezei — naujų raumenų audinių susidarymui. Ši maistinė medžiaga yra esminis reikalas norint auginti raumenų masę.

Maisto papildai padeda priaugti svorio

Tikiu, kad daug, todėl neišsiplėsiu ir nerašysiu informacijos, kuri jau įgrisusi. Tik noriu pabrėžti keletą dalykų: Mūsų treniruotės tikslas yra suplėšyti, suardyti, nuskriausti raumenų audinius tam, kad jie atsistatytų tvirtesni ir, svarbiausia, masyvesni.

papildas siekiant padidinti svorio

Už atsistatymą atsakinga minėtoji baltymų sintezė, kuomet baltymai yra skaidomi iki aminorūgščių, o šios naudojamos kaip statybiniai blokai naujiems audiniams. Kuomet organizmui trūksta baltymų įvairioms funkcijoms, šis ima naudoti esamus audinius įskaitant raumenųkad gauti tai, ko jam reikia.

Taigi, baltymų svarba raumens augimui, manau, yra aiški. Kiek baltymų reikia suvartoti?

papildas siekiant padidinti svorio

Apie g kas maždaug 3 valandas būtų optimaliausia. Jeigu suvartosi daugiau — numesti svorio atsisakius kofeino. Jeigu vartosi rečiau — nepamaitinsi raumenų pastoviam augimui. Tad patarimas valgyti kartus per dieną yra ne iš piršto laužtas.

fermentas giliesiems riebalams pašalinti svorio metimo shrewsbury

Geriausi baltymų šaltiniai yra liesa jautiena, vištiena, žuvis, liesa varškė bei  proteinas. Pirmas langas: ryte, tik atsikėlus.

papildas siekiant padidinti svorio

Logiška — kol miegojai, 8 valandas raumenys tikriausiai negavo nieko valgomo. Tavo organizmas yra katabolinėje būsenoje: negavęs maistinių medžiagų, ima skaidyti esamus audinius, pavyzdžiui raumenų.

12 maisto papildų ingredientų, kurie gali pakenkti jūsų sveikatai

Dėl šios priežasties yra itin svarbu nepraleisti pusryčių. Jeigu nemėgsti arba nekenti jų valgyti, gali apsieiti su baltyminiu kokteiliu.

Jeigu protingai treniruojiesi, pakankamai miegi ir vis dar nematai rezultato, atsakymas vienas - tau reikia racionaliai subalansuotos mitybos! Paprasčiau sakant, reikia teisingo mitybos plano. Esminis komponentas auginant raumenų masę — kilokalorijos kcal.

Šis puikiai tiks: greitai įsisavinami ~25 gramai baltymų. Tokios porcijos užteks iki sekančio valgymo. Antras langas: iškart po treniruotės.

Pagrindinis » Straipsniai » Kaip priaugti svorio — 20 naudingų patarimų Kaip priaugti svorio — 20 naudingų patarimų Jeigu skaitote šį straipsnį, tikriausiai ieškote įvairiausių būtų kaip priaugti svorio, tačiau niekaip nesiseka to padaryti? Žemiau rasite 20, moksliniais tyrimais pagrįstų, patarimų, kaip saugiai, greitai ir sveikai priaugti svorio.

Tavo kūnas, ypač raumenų audiniai yra pavargę, suirę ir pasiruošę atsistatymo bei augimo procesams. Po fizinės veiklos turi maždaug 40 minučių pavalgyti, antraip treniruotė bus nuėjus perniek.

Kaip Probolan 50 padės Tau pasiekti tokius rezultatus?

Žinoma, būsi sudeginęs nemažai riebalų, papildas siekiant padidinti svorio taip pat nemažai ir raumenų audinių.

Pavalgęs užtikrinsi optimalų augimą.

Maisto papildai padeda priaugti svorio Paskelbta: jkl. Maisto papildai gali būti vienintelė pigiausia išeitis siekiant turėti tobulas kūno proporcijas.

Tiesa, maistas turėtų būti visavertis: baltymai, angliavandeniai bei riebalai. Atsimink: angliavandeniai tau yra tas pats, kas kuras automobiliui. Angliavandeniai yra visapusiškas energijos šaltinis tavo organizmo ir net smegenų veiklai. Išskiriami du šios papildas siekiant padidinti svorio medžiagos tipai: greitieji ir lėtieji.

Kaip priaugti svorio – 20 naudingų patarimų

Greitieji — kaip pavadinimas išduoda, yra papildas siekiant padidinti svorio pasisavinimo. Pavyzdys: cukrus. Greito pasisavinimo angliavandeniai tinka vartoti prieš treniruotę, kadangi energiją iš jų išnaudosime greitai, ir perteklius nebus saugomas riebalų pavidalu.

Lėtieji yra lėčiau pasisavinami ir energiją teikiantys ilgą laiką. Pavyzdys: avižos.

Galbūt jus domina