Riebalų deginimas mažesnio intensyvumo

riebalų deginimas mažesnio intensyvumo

riebalų deginimas mažesnio intensyvumo praranda riebalus ant šonų

Daugiau energijos ir užsispyrimo kasdienėje veikloje Kardio treniruočių skirtumai Žemo intensyvumo kardio daug kuo skiriasi nuo aukšto intensyvumo. Aukšto intensyvumo kardio treniruotės skirtos žmonėms, kurie nesiruošia lipti ant scenos ir nesuka galvos dėl kiekvieno raumens detalių. Žemo intensyvumo — idealu žmonėms besiruošiantiems varžyboms.

riebalų deginimas mažesnio intensyvumo

Sudeginti kalorijų žemo intensyvumo treniruotėje yra daug palankiau nei tą patį kiekį aukšto intensyvumo kardio treniruotėje, jeigu tu pasiryžęs įgauti varžybinę formą ir deginti kalorijas. Pradėsime nuo svorio netekimas ežeras nona, jog dirbant riebalai yra paverčiami energija.

Jie paverčiami į tris neatskiriamas riebiąsias rūgštis FFA ir vieną glicerolio molekulę. To riebalų deginimas mažesnio intensyvumo užtenka žinoti, kad suprasti kas vyksta deginant riebalus per kario treniruotes.

riebalų deginimas mažesnio intensyvumo geriausias svorio metimo gėrimas namuose

Mūsų tikslas riebalų skilimą paversti FFA ir gliceroliu bei juos panaudoti energijai. Paprastai mąstant, riebalus verčiam į panaudojamą energiją. Oksidacija yra būtent ta vieta, kurioje riebiosios rūgštys sudeginamos.

pusė ir pusė svorio udiliv svorio metimas

Nepanaudota energija be vargo grįžta į triglocerino rūgštį. Nęra galimybės pasakyti, kuris treniruočių tipas geresnis — aukšto ar žemi intensyvumo.

Kaip deginti riebalus greičiau?

Tiek vienas, tiek kitas turi savų pliusų. Pagrindinis aukšto intensyvumo kardio treniruočių pliusas  tas, jog sudeginama daugiau kalorijų ir riebalų nei per žemo intensyvumo treniruotes per tą patį laiko tarpą. Žemo intensyvumo treniruočių privalumas, jog didesnė dalis kalorijų yra iš riebalų, o ne iš kitų šaltinių.

riebalų deginimas mažesnio intensyvumo svorio metimas per zumba

Tikriausiai riebalų deginimas mažesnio intensyvumo daugelis mąsto, jog kuo intensyvesnės treniruotės, tuo mažiau mobilizuojama riebalų, o žemesnio intensyvumo treniruotės sudegina daugiau riebalų?

Tai nėra visiškai tiesa.

7 Dalis // Aerobiniai pratimai ir riebalų deginimas

Nors ir riebalų mobilizavimas sumažėja padidėjus intensyvumui, bendra riebalų oksidacija yra didesnė, nes sudeginta daugiau kalorijų, bet sudeginama mažiau riebalų. Žinoma, dabar kyla klausimų, kad reikia aukšto intensyvumo treniruočių, jeigu daugiau deginama yra žemo intensyvumo treniruotėmis.

Ar masės auginimui ir riebalų deginimui reikia skirtingos programos?

Per tą patį laiko tarpą, su aukšto intensyvumo kardio treniruote sudegini daugiau riebalų ir kalorijų nei darydamas žemo intensyvumo. Tačiau tai tik pavyzdys ir neatspindi tikro kiekio kalorijų kurį sudeginsite per treniruotę.

Širdies tipai

Kas yra kardio treniruotės? Bookmark the permalink. Sužinok daugiau!

  • Kaip deginti riebalus greičiau? | vilkaviskietis.lt
  • AR TIKRAI EFEKTYVU DEGINTI RIEBALUS KARDIO TRENIRUOKLIŲ PAGALBA?

Galbūt jus domina