Skysti aminai svorio metimui, Навигация по записям

skysti aminai svorio metimui

Žinoma, galite vartoti aklai ar naudodamiesi gamintojo rekomenduojama vartojimo schema, tačiau norėdami sulaukti geresnio poveikio arba suvartojamą kiekį išnaudoti efektyviau, BCAA vartojimą reikia pritaikyti prie savo mitybos, tuo pačiu atsižvelgiant į treniruočių intensyvumą bei raumenų atsistatymą. Deginant riebalus Skysti aminai svorio metimui padės išsaugoti daugiau raumenų masės jeigu atsistatymas prastas, deginant riebalus raumenų masė mažėja ; BCAA vartoti reikia kiekvieną dieną, kadangi tai raumenų statybinė medžiaga, o raumenys atsistato ir auga netik treniruočių dienomis; Jeigu jūsų finansai finansai riboti ir negalite sau leisti BCAA vartoti kasdien, tuomet vartokite tik skysti aminai svorio metimui dienomis, tuo metu, kuriuo šios amino rūgštys yra reikalingiausios: prieš ir po treniruotės, bei prieš miegą arba tarp valgių vakare; Kuo intensyviau sunkiau sportuojate, tuo didesnis poreikis BCAA; Nevartokite didelių BCAA dozių vienu metu, geriau dienos normą išskaidykite į kelias dalis ir suvartokite skirtingu laiku.

Optimali dozė nuo 3 iki 8g, priklausomai nuo jūsų svorio, treniruočių intensyvumo, mitybos ir laiko kada vartojate, pvz. Taip yra dėl to, kad išrūgų baltymai pasižymi didesne biologine verte — geriau įtakoja raumenų atsistatymą.

skysti aminai svorio metimui

Suvartokite porciją BCAA min prieš treniruotę ir porciją iškart po jos, taip užtikrinsite efektyvesnę liesos raumenų masės apsaugą nuo irimo, greitesnį atsistatymą po fizinio krūvio ir mažesnį raumenų nuovargį treniruotės metu. Taipogi galite vartoti ir kitokiu būdu, sumaišydami prieštreniruotinę ir potreniruotinę porcijas kartu ir visą gėrimą gurkšnodami treniruotės metu.

Kurį būdą rinksitės — skirtumo poveikyje nebus, taigi darykite taip kaip jums patogiau ir svarbiausia sugerkite reikiamą dozę BCAA tuo metu kai treniruojatės. Sekantis pagal svarbą metas — laikas po treniruotės.

Kas yra amino rūgštys?

Išgerkite dar vieną porciją BCAA vakare tarp valgių arba prieš miegą. Treniruočių dienomis iš viso suvartokite nuo 10 g iki 20 g BCAA. Vartojimas ne sporto dienomis Šiuo metu vis dar vyksta atsistatymas skysti aminai svorio metimui raumenų augimas, tad raumenims vis dar reikia statybinių medžiagų, o tarp jų ir BCAA.

Laisvomis dienomis suvartokite porcijas BCAA rytais ir tarp valgių.

Kaip vartoti

BCAA vartokite tuo metu, kai skrandis yra tuštesnis — tokiu būdu įsisavinimas bus geresnis. Suvartoję BCAA valgyti galite po 30min. Laisvomis dienomis suvartokite nuo 10 g iki 15 g BCAA. Kaip žinoti kiek man reikia suvartoti BCAA per dieną? Eksperimentuokite:  suvartokite pradžiai 10 g BCAA per dieną ir skysti aminai svorio metimui savo atsistatymą.

Jeigu atsistatymas ženkliai pagerėjo — puiku, 10 g BCAA jums pakanka.

Category: DEFAULT

Jeigu jaučiate, jog atsistatymas dar nepakankamas — padidinkite dozę iki 15 g per dieną ir vėl stebėkite savo atsistatymą. Taip pat galite pabandyti naudotis su praprastinta schema, vartodami po 5 g ant 30 kg kūno masės per dieną.

Taigi jeigu sveriate 60 kg — suvartokite 10 g per dieną. Jeigu sveriate 90 kg — suvartokite 15 g per dieną.

BodyFood’as

Žinoma, svoris tik nedidelis rodiklis, nes BCAA poreikis labai kinta nuo jūsų treniruočių intensyvumo ir mitybos ypatumų, tačiau tai visgi gali būti neblogas orientyras nusistatyti reikiamam kiekiui. Tabletės ir kapsulės — šiek tiek pigesnė forma. Milteliai — dažniausiai tai pigiausia forma. Atkreiptike dėmesį, ar jūsų turimas produktas susideda iš paprastų BCAA, ar iš patobulintos sudėties.

skysti aminai svorio metimui

Dažniausiai patobulintos sudėties BCAA vartoti reikia keletą kartų mažesnėmis dozėmis, tik vartojimo laikas ir dažnis lieka toks pat. BCAA galite vartoti su visais maisto papildais kartu proteinu, geineriais, kreatinu, amino rūgščių kompleksais, energetikais ir t.

  1. amino skelbimai - vilkaviskietis.lt
  2. Kūno lieknėjimo juosta
  3. Kaip prarasti kūno riebalų patarimus
  4. Ka vartoti, kad padidinti raumenis?

Porciją vartokite su mažiausiai ml skysčių, didesnis kiekis nėra skysti aminai svorio metimui — svarbiausia, kad dienos bėgyje  suvartotumėte pakankamai skysčių; BCAA galite vartoti nuolatos, pertraukų daryti nereikia. Straipsnyje aptarti suvartojami BCAA kiekiai tinka tiems, kurie užsiima natūraliu sportu t.

BCAA amino rūgščių vartojimas, pastebėjimai ir patarimai

Vartojantiems steroidinius preparatus BCAA poreikis yra skysti aminai svorio metimui, kaip ir kitų maistinių medžiagų. Nurodyti kiekiai yra apytikriai, taigi eksperimentuokite ir atraskite kiekį skysti aminai svorio metimui jums labiausiai tinka. Nepamirškite — vien BCAA vartojimas nelems gero atsistatymo, jeigu jūsų mityba bus prasta, nes tai tik nedidelė dalis jūsų mitybos.

Siekiant geriausio rezultato, svarbu gerai suderinti visą mitybą.

w8md svorio metimas

BCAA skysti aminai svorio metimui saugus papildas, kurį galite vartoti didesniais kiekiais nei nurodyta, tačiau nepamirškite saiko — daugiau nebūtinai bus geriau.

BCAA amino rūgščių vartojimas, pastebėjimai ir patarimai was last modified: liepos 5th, by noname This entry was posted in Maisto papildai. Bookmark the permalink.

Galbūt jus domina