Sudeginti 1 kg riebalų

Gudrybės, kaip sudeginti kuo daugiau kalorijų | vilkaviskietis.lt

Todėl, kad dažniausiai lieknėjame neteisingai — laikomės pačių įvairiausių dietų, neleidžiame sau valgyti tam tikrų produktų ir t.

Nuorodos kopijavimas

Bet visa tai trunka tik poliolių riebalų nuostoliai, kol pasiekiame norimų rezultatų, o tuomet ir vėl grįžtame prie senų įpročių. Pabandykime paskaičiuoti, kiek kalorijų turėtum suvartoti kiekvieną dieną, jei nori numesti, tarkim, 5 kilogramus.

sudeginti 1 kg riebalų pg svorio metimas ir sveikata

Visų pirma norime tave įspėti, kad nepriklausomai nuo to, kiek daug svorio tau reikia numesti, per dieną tavo organizmas turi gauti MAŽIAUSIAI kilokalorijų ir tai jau būtų labai ekstremalu. Jei nori, kad lieknėjimas būtų sveikas, o rezultatai ilgalaikiai — per savaitę reikėtų numesti 0,5 kg.

Riebalų deginimas: 12 pagrindinių taisyklių, kaip numesti svorio

Kad tai pavyktų, kiekvienos dienos raciono kaloringumą turi sumažinti kilokalorijų. Idealiausias sprendimas — kcal. Nesunku pasiskaičiuoti, per kiek laiko numestum 5 kilogramus. Kiek kalorijų per dieną tau reikėtų suvartoti? Jei nori sulieknėti, privalai įvertinti du aspektus — kiek kalorijų per dieną tu suvartoji įprastai ir kiek jų sudegini.

Kiek kalorijų suvartoji — tikriausiai nutuoki jei ne, internete paieškok produktų kaloringumo lentelėso kiek jų sudegini gali pasiskaičiuoti pagal žemiau pateiktą formulę.

Tavo tikslas — sudeginti daugiau kalorijų nei jų pasisavina organizmas. Atkreipk dėmesį, kad net ir nieko neveikiant, per dieną susidegina tam tikras kalorijų skaičius. Skaičiavimui reikės: tavo ūgio, svorio, amžiaus ir aktyvumo indekso.

Jums gali patikti

Tarkim, kad tau 25 metai, sveri 75 kilogramus, tavo ūgis — centimetrai ir tu visai nesportuoji. Kad sužinotum aktyvumo indeksą, pasirink savo aktyvumo lygį: 1,2 — labai mažas.

sudeginti 1 kg riebalų svorio netenkate kofeino

Sudeginti 1 kg riebalų nesportuoji, dažniausiai sudeginti 1 kg riebalų, beveik nevaikštai pėsčiomis. Kartais pasivaikštai, kartus per savaitę pasportuoji.

Riebalų deginimas: protingiausias straipsnis Lietuvoje

Reguliariai sportuoji kartus per savaitę, pakankamai aktyviai leidi laisvalaikį. Sportuoji bent 5 kartus per savaitę, fizinės apkrovos nemažos. Profesionaliai sportuoji, treniruotės būna daugiau nei kartą per dieną. Kiek kilokalorijų sudegina tavo organizmas? Tarkim, kad tavo aktyvumas — labai mažas, taigi indeksas — 1,2.

  • Gudrybės, kaip sudeginti kuo daugiau kalorijų | vilkaviskietis.lt
  • Kaip numesti svorio esant 60
  • Riebalų deginimas: 12 pagrindinių taisyklių, kaip numesti svorio
  • Riebalai, kalorijos ir sportas - DELFI Gyvenimas
  • Kiek kalorijų reikia suvartoti, kad numestum 5 kg | vilkaviskietis.lt
  • Fotolia nuotr.
  • Riebalų deginimas: protingiausias straipsnis Lietuvoje - vilkaviskietis.lt
  • Galite valgyti viską, ką norite, ir vis tiek numesti svorio, bet svoris nelygu riebalams.

O dabar įsivaizduokime, kad tu per dieną suvartoji kcal. Tai yra ~ daugiau, nei jų sudegini, taigi svoris tau po truputėlį auga.

svorio įprastas riebalų praradimas

Kad jis kristų, tau reikėtų suvartoti kcal. Taigi akivaizdu, kad šiuo atveju svarbiausias dalykas — padidinti fizinio aktyvumo lygį, kad sudeginamų kalorijų skaičius būtų didesnis ir tau nereikėtų taip stipriai varžyti savo mitybos.

Galbūt jus domina