Virš 65 metų ir negali mesti svorio. Gydytojų nuomonė: kokie geriausi būdai mesti svorį po menopauzės

Nepavyksta numesti svorio? Ekspertė atskleidė 5 klaidas

Moteris mankštinasi © Adobe Stock Pasak A.

Gydytojų nuomonė: kokie geriausi būdai mesti svorį po menopauzės - DELFI Gyvenimas

Horton, iš tikrųjų šeštą ir septintą dešimtį skaičiuojančios moterys per metus priauga vidutiniškai 0,7 kilogramo. Taip yra dėl to, kad menopauzės metu sumažėjęs estrogenų kiekis gali pakeisti leptino ir grelino — šie hormonai atsakingi už alkio kontrolę — pusiausvyrą ir padidinti apetitą. Skydliaukės problemos, stresas, miego sutrikimai ir tam tikri medikamentai taip pat gali prisidėti prie svorio augimo.

coca cola numesti svorio Japonija

Tačiau mes žinome, kad tai yra įmanoma. Susiję straipsniai Su daug vyresnėmis moterimis susitikinėję vyrai atskleidė tokių santykių privalumus   Menopauzę išgyvenančios moterys taip virš 65 metų ir negali mesti svorio linkusios labiau kaupti pilvo riebalus ir prarasti raumenų masę.

kaip sudeginti visus kūno riebalus deginti riebalus balno krepšiai

Turint tai omenyje, egzistuoja tam tikri dalykai, kurių galite imtis norėdamos numesti svorio po menopauzės ir kompensuoti sumažėjusį estrogeno lygį. Išbandykite intervalines treniruotes Jeigu kalbėsime apie svorio metimą sportuojant, kardio treniruotės vis dar yra optimalus variantas.

kaip mesti svorį savo įstrižainės 78 kg, kaip numesti svorio

Tačiau įrodyta, kad didelio intensyvumo intervalinės treniruotės riebalus degina daug efektyviau ir raumenis augina geriau nei mažo intensyvumo pastovios treniruotės. Horton, ir W. Yancy rekomenduoja treniruotis mažiausiai 30 minučių per dieną, penkias dienas per savaitę. Tačiau jeigu darote itin intensyvias ir varginančias treniruotes, turėtumėte treniruotis tris kartus per savaitę po 20 minučių. Svorių kilnojimas virš 65 metų ir negali mesti svorio Shutterstock Dėl menopauzės metu sumažėjusio estrogeno kiekio darosi sunkiau auginti raumenų masę.

Jūsų klausimai gydytojai dietologei

Siekiant paskatinti medžiagų apykaitą ir užkirsti kelią raumenų masės mažėjimui, stenkitės dažniau kilnoti svarmenis. Kadangi raumenys metaboline prasme yra aktyvūs, jie sudegina daugiau kalorijų nei riebalai.

Tyrimais įrodyta, kad vidutinio amžiaus moterys kas dešimt metų netenka apie procentų jėgos.

  • Svorio netekimas riebalų absorbcija
  • Vyrų nuomonė.
  • Solo lieknas svorio metimas
  • Svorio netekimas 42 metų vyras
  • Siekti rezultatų padeda ir alinamos dietos
  • Tai kodėl visų šių jūsų pastangų nevainikuoja keli nukritę kilogramai?

Stenkitės per savaitę turėti dvi treniruotes, kurių metu būtų stiprinamas visas kūnas. Nežinote, nuo ko pradėti?

Džono Gabrielio Jon GabrielVolstryto brokerio, istorija. Jon Gabriel Tam, kad numestum svorį, reikia ne kalorijas skaičiuoti, o stabilizuoti savo hormoninį foną. Vienintelis būdas išspręsti antsvorio problemą — išsiaiškinti, kas vyksta. Dar metais aš svėriau beveik kg. Išbandžiau visas dietas, ir nemaniau, kad kada nors galėsiu sulieknėti.

Tobin rekomenduoja tris skirtingus jėgos treniruočių tipus: hipertrofijos treniruotes trys pakartojimai po 10 kartų viso kūno pratimų, tokių kaip pritūpimai su svarmenimis, štangos spaudimas gulint, štangos kėlimas nuo grindų ; jėgos pratimai penki pakartojimai po kartus panašių pratimų, tik padidinus svorį ; galios pratimai trys ar keturi pakartojimai po kartus maksimalaus intensyvumo pratimų, tokių kaip šuoliukai ant pakylos, šuoliukai iš tupimos padėties ar svorinių kamuolių mėtymas.

Valgykite daugiau baltymų Jeigu stengiatės numesti svorio, ilgiau sotumą jausite vartodami daugiau ląstelienos ir baltymų.

virš 65 metų ir negali mesti svorio

Be to, baltymai padeda apsaugoti raumenų masę. Kadangi mūsų kūnai negali kaupti baltymų, juos reikia valgyti kiekvieno valgio metu. Kontroliuokite suvartojamas kalorijas Kadangi su amžiumi jūsų medžiagų apykaita lėtėja, A.

Nuorodos kopijavimas

Horton teigimu, moterys turėtų suvartoti vidutiniškai kalorijų mažiau, negu jos suvartodavo iki menopauzės. Tik turėkite omenyje, kad drastiškas kalorijų sumažinimas gali duoti priešingą rezultatą.

  • Kodėl niekaip nepavyksta numesti svorio?
  • Klausimai gydytojai dietologei | vilkaviskietis.lt
  • KLAUSIMAI-ATSAKYMAI
  • Vyrų nuomonė. Ar gražaus moters kūno turi būti daug? | Žmonėvilkaviskietis.lt
  • Nepavyksta numesti svorio? Ekspertė atskleidė 5 klaidas | vilkaviskietis.lt

Jeigu nesate virš 65 metų ir negali mesti svorio, kiek kalorijų reikia svoriui išlaikyti ar jam numesti, pasikonsultuokite su dietologu, kuris padės rasti tinkamą mitybos planą pagal jūsų mitybos poreikius.

Jeigu geriate ne tiek daug, kiek buvo įprasta, skysčių vartojimą galima sekti išmaniosiomis programėlėmis.

kilogramų riebalų degintojas ir celiulitas oa svorio metimas

Taigi, nepamirškite išgerti reikiamą vandens kiekį, o tai yra stiklinės per dieną, o jeigu treniruojatės, tai ir dar daugiau. Vartokite daugiau žalumynų Menopauzės sindromus suvaldyti galima ir valgant daug vaisių ir daržovių.

Pranešti klaidą

Tad pakankamas žalumynų kiekis kasdien padėtų jums gauti gramų ląstelienos. Valdykite nuotaikos svyravimus Tyrimai rodo, kad menopauzės metu iki 20 procentų žmonių kenčia nuo depresijos. Daugybė mokslinių tyrimų su depresija sieja nutukimą.

Ar pritūpimai padės numesti svorio?

Jeigu jūsų nuotaikos svyravimai trikdo jūsų apetitą ar įprotį sportuoti, kreipkitės pagalbos į gydytoją ar psichoterapeutą. Emocinį valgymą ir depresiją įveikti gali padėti kognityvinė elgesio terapija.

Kaip greitai numesti svorio?

Reziumė: Po menopauzės svorį mesti įmanoma, tiesiog tai reikalauja daugiau pastangų. Sveika mityba ir reguliarios treniruotės padės išlaikyti riebalų deginimo variklio veikimą. Atkreipus dėmesį į sveikatos problemas, kurios gali paveikti jūsų gebėjimą mesti svorį, galite pakoreguoti savo gyvenimo būdą taip, kad jis atitiktų jūsų poreikius.

Galbūt jus domina