Vox numesti svorio,

Ši maksima kartojama ne vieną dešimtmetį.

Nuorodos kopijavimas

Ją galima išgirsti iš kūno rengybos trenerių, ekrano žvaigždžių, maisto produktų ir gėrimų gamintojų ir netgi gydytojų. Mintis, kad ledai ar šokoladukas prieš arba po aktyvios treniruotės nepakenks, padeda visiems — ir sporto salėms, pardavinėjančioms abonentus ir personalines treniruotes, ir produktų parduotuvėms, ir mums patiems: malonu save pagirti už vox numesti svorio gyvenimo būdą.

Problema tik viena: viskas visai ne taip. Pateikiame pagrindines žurnalistės išvadas. Judėjimas pervertinamas Paplitęs įsitikinimas, kad šiuolaikiniai žmonės priauga daug svorio, nes vidutiniškai judame daug mažiau, nei mūsų protėviai.

Skirtingi maisto produktai organizme įveikia skirtingus medžiagų apykaitos kelius. Jie gali skirtingai paveikti alkį, hormonus ir tai, kaip mes deginame kalorijas.

Todėl tyrėjai mėgsta tyrinėti tautas, išlaikiusias pirmykštį gyvenimo būdą, kai vyrai kiauras dienas laksto, medžiodami žvėris, o moterys prižiūri ūkį ir vaikus. Antropologas Hermanas Pontzeris iš Hunterio koledžo išvyko į Tanzaniją stebėti hadzų, lig šiol gyvenančių medžiotojų ir rinkėjų gyvenimą.

Kai paskaičiavo, kiek kalorijų jie eksperimente dalyvavo 18 — 75 metų amžiaus 13 vyrų ir 17 moterų sunaudoja per dieną, rezultatai nustebino: vox numesti svorio medžiotojai rinkėjai eikvodavo tiek pat energijos, kiek ir šiuolaikiniai amerikiečiai ar europiečiai. Kaip tai paaiškinti?

jausm объявления (9 стр.) - vilkaviskietis.lt

Visų pirma, sunaudojamų kalorijų kiekis priklauso ne tik nuo judėjimo, bet ir nuo tūkstančiams kitų mūsų organizme vykstančių ir gyvybę palaikančių procesų sunaudojamos energijos.

Šio ir kitų neakivaizdžių organizme vykstančių procesų įtaka nepakankamai įvertinama. Tai, kad hadziai nenaudoja daugiau kalorijų nei mes, gali rodyti kitą paprastą faktą: jie nepersivalgo.

Fizinis krūvis vis vien reikalingas Net jei bėgtakis jūsų apimčių niekaip nepakeis, atsisakyti jo nevertėtų, tvirtina Belluz: fiziniai pratimai naudingi kūnui ir protui.

Garsios nepriklausomų tyrimų organizacijos Cochrane darbas parodė, kad pratimai svorį sumažina nedaug ir efektyviausi, vox numesti svorio derinami su specialia dieta, tačiau sumažina širdies kraujagyslių ligų ir diabeto išsivystymo riziką netgi tiems, kas nesulieknėjo.

kiek laiko numesti svorio su zumba 10 dienų pilvo lieknėjimas dr kellyann

Kiti tyrimai taip pat patvirtina, kad reguliarios apkrovos mažina demencijos ir Alzheimerio ligos išsivystymo riziką ir padidina kognityvinius gebėjimus. Galų gale, jei neseniai sulieknėjote, pratimai padės išlaikyti svorį naujame vox numesti svorio. Patys savaime pratimai naudos neduoda Kaip jau minėta, sporto salės išties naudingos, jei derinamos su teisinga mityba. Daugelyje eksperimentų su maratonuose dalyvavusiais žmonėmis, dvyniais, moterimis po menopauzės ir kitomis žmonių riebalų deginimo priemonė ampulė, deginusiais kalorijas treniruotėmis, geriausiu atveju buvo stebimas svorio sumažėjimas keliais kilogramais, pabrėžia Belluz.

Tyrimų sąrašą galima tęsti. Pusšimtį metų egzistuojanti idėja, kad energijos eikvojimas sudegins proporcingą skaičių kalorijų, dabar laikoma pernelyg supaprastinta — mokslininkai organizmo energijos balansą nagrinėja kaip kintančią ir prisitaikančią sistemą. Judėjimas sudegina mažiau kalorijų, nei atrodo Deja, tai tiesa.

Kaip sako Alexxai V. Dalis to tenka judėjimui, kurį mes ir taip atliekame kiekvieną minutę, netgi nesitreniruodami.

riebalų deginimas 5

Didžioji energijos dalis tenka bazinio metabolizmo palaikymui, tai yra, funkcijoms, kurias organizmas atlieka ramybės būsenoje: kvėpavimas, širdies darbas,medžiagų apykaita ir t.

Ir tik tai, kas vox numesti svorio, tenka judėjimui.

SMS pažinčių eksperimentas: „nuo kur norėtum numesti svorio?“

Štai todėl judėjimo aktyvumo didinimas kalorijų sunaudojimą ir svorio mažėjimą paveikia taip nežymiai. NIH sukurtas modelis rodo, kad 90,5 kg sveriančiam žmogui pradėjus vidutiniu tempu bėgioti po 60 minučių keturis kartus per savaitę ir nepradėjus vartoti daugiau kalorijų, nei prieš pradedant treniruotes, per mėnesį jis vox numesti svorio kiek daugiau, nei poros kilogramų. Jei kalorijų suvartojimas padidės, rezultatas bus dar kuklesnis.

Pratimai gali trukdyti mesti svorį Tai, kiek vox numesti svorio, susiję su tuo, kiek valgome. Akivaizdu, pradėjus eikvoti daugiau energijos, organizmas stengiasi nuostolius papildyti ir signalizuoja, kad praalkome. Šis alkio jausmas gali mus priversti suvalgyti net daugiau, nei sudeginome. Čia yra ir psichologinis aspektas: po treniruotės žmonės gali suvalgyti daugiau, ne įprastai, nes jiems atrodo, kad jie vox vox numesti svorio svorio baisingai daug vox numesti svorio.

vox numesti svorio wiccan svorio gėrimo

Galiausiai, daugelis po treniruotės sumažina savo normalų aktyvumą, taip niveliuodami dalį teigiamo efekto, primena Belluz. Viename tyrime metais mokslininkai tris mėnesius kamavo septynias dvynių poras, pripratusias prie nejudraus, sėdim gyvenimo būdo, — vertė juos po dvi valandas kone vox numesti svorio minti velotreniruoklio pedalus.

Bandomieji buvo maitinami tik laboratorijoje, taip palaikant kalorijų suvartojimą tame pačiame lygyje.

Sąmokslas atskleistas: norint numesti svorio, nereikia sportuoti

Mokslininkų nuomone, tai įvyko arba dėl bazinio metabolizmo sulėtėjimo, arba žmonės mažiau energijos eikvojo nesitreniruodami. Kuo daugiau treniruojiesi, vox numesti svorio daugiau sudegini?

Dar yra energijos vartojimo plato hipotezė. Nesename Hermano Pontzerio darbe nustatyta, kad energijos sąnaudos nebūtinai proporcingos fiziniams krūviams. Padalijęs suaugusius tiriamuosius į tris grupes, Pontzeris pamatė, kad vidutiniškai aktyvių sportu užsiima 2—3 kartus vox numesti svorio savaitę energijos sąnaudos didesnės už sėdimo gyvenimo būdo atstovų, o taip pat, kaip tai paradoksaliai beskambėtų, už besitreniruojančių beveik kasdien.

piruvato riebalų degintojas stengiasi numesti svorio būdamas 60 metų

Tai yra, pasiekus tam tikrą apkrovos lygį, energijos sąnaudos nustoja didėti. Tokia vox numesti svorio prieštarauja tradiciniams vox numesti svorio, kuriais grindžiamas įvairiausių sporto aktyvumo matavimo prietaisų veikimas, — kad treniruočių trukmės ir sudeginamų kalorijų kiekio priklausomybė yra tiesinė. Pontzeris daro prielaidą, kad vox numesti svorio organizmas moka nustatyti energijos sąnaudų ribą, kad pernelyg daug neprarastų.

Kol kas tai tik hipotezė. Nuo blogos mitybos neįmanoma pabėgti Pusę amžiaus girdime, kad fizinė kultūra padės laimėti prieš nutukimą; ši idėja imponuoja, pavyzdžiui, gaiviųjų gėrimų ir saldumynų gamintojams, kurie palaiko įvairius sveikatinimo renginius ir sporto šventes.

Dabar daugelis mokslininkų siūlo šiuos įsivaizdavimus peržiūrėti.

Sara Kirk, nutukimo specialistės iš Dalhousie universiteto Kanadoje nuomone, juose slypi potencialus pavojus, nes žmonės, besitikintys viso viršsvorio atsikratyti sporto salėje, nepakankamai įvertina maitinimosi įtaką svoriui. Ką daryti? Vox numesti svorio JAV tyrimų projekto Vox numesti svorio Weight Control Registry surinkta informacija, sėkmingai atsikratę viršsvorio turi kelis bendrus bruožus.

Jie sveriasi kiekvieną savaitę, riboja kalorijų suvartojimą ir stengiasi laikytis atokiau nuo pernelyg riebaus maisto. Be to, jie seka porcijų dydį ir reguliariai sportuoja. Čia svarbu suprasti, kad fizinis aktyvumas ne pakeičia, o papildo maitinimosi ribojimą.

Galbūt jus domina